Poll resultaten verbergen

August

Test
Hey,
ik heb het gevoel dat de behaalde resultaten in een poll het stemgedrag beïnvloeden.
Dus mijn idee is heel simpel:
Geef de gene die het topic aanmaakt de optie om het knopje "resultaten verbergen" aan te vinken.
Na het stemmen (hoeft niet) zie je dan wel de resultaten.
Nou, laat het maar horen
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Zeer handig idee, dan krijg je niet van die meelopers.
 

Sjoerd

Active member
August (link):
Degene die op nee heeft gestemd, waarom?
Ik zie echt geen nadelen namelijk.
Wat als het antwoord wat jij wilt geven er niet tussen staat? Afwachten tot het topic sluit zodat je de uitkomst van de poll ziet? Of zomaar ergens op stemmen zodat je weet waar het meest op gestemd wordt?
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

August (link):
Degene die op nee heeft gestemd, waarom?
Ik zie echt geen nadelen namelijk.
Wat als het antwoord wat jij wilt geven er niet tussen staat? Afwachten tot het topic sluit zodat je de uitkomst van de poll ziet? Of zomaar ergens op stemmen zodat je weet waar het meest op gestemd wordt?



Er staat soms wel eens bij; Misschien/weet niet/overig e.d dus dat is geen ergernis.
En zomaar stemmen? Dat staat nergens op. Ik vind dat je pas de uitslag ziet nadat je hebt gestemd. Anders krijg je van die mensen die dan meelopen met de rest.
 

August

Test
Sjoerd (link):

August (link):
Degene die op nee heeft gestemd, waarom?
Ik zie echt geen nadelen namelijk.
Wat als het antwoord wat jij wilt geven er niet tussen staat?



Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken
confused.gif
 

Lennard

Active member
Jawel, want dan kun je niet stemmen en zie je dus ook de antwoorden niet.
Wat je overigens weer op kunt vangen door een optie niet stemmen in het systeem te zetten; als je daar op klikt kun je niet meer stemmen en wel de uitslagen zien.
 
G

Guest

Guest
Ik denk dat August bedoeld dat als je wilt stemmen je de resultaten niet ziet, maar nadat je hebt gestemd de resultaten wel ziet.
 

August

Test
Basaapjes (link):
Ik denk dat August bedoeld dat als je wilt stemmen je de resultaten niet ziet, maar nadat je hebt gestemd de resultaten wel ziet.


Ja dat bedoel ik
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Jaha, maar als er een poll is met "hoe oud ben jij?" en de antwoorden waar je uit kan kiezen zijn "30" en "31". Jij bent 15; hoe kun je dan de resultaten zien zonder op een fout antwoord te stemmen?
 

August

Test
Lennard (link):
Jaha, maar als er een poll is met "hoe oud ben jij?" en de antwoorden waar je uit kan kiezen zijn "30" en "31". Jij bent 15; hoe kun je dan de resultaten zien zonder op een fout antwoord te stemmen?


Niet stemmen?
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken? Dat probleem heb je nu namelijk ook...
 
G

Guest

Guest
Inderdaad, het is beetje zinloos om zon voorbeeld te nemen. Er staat 8 van de 10 keer wel bij. Anders/overig/misschien e.d
 

Marvinn

Active member
Basaapjes (link):
Ik denk dat August bedoeld dat als je wilt stemmen je de resultaten niet ziet, maar nadat je hebt gestemd de resultaten wel ziet.

Dat is een zeer handig idee
thumbsup.gif
 

Sjoerd

Active member
August (link):

Lennard (link):
Jaha, maar als er een poll is met "hoe oud ben jij?" en de antwoorden waar je uit kan kiezen zijn "30" en "31". Jij bent 15; hoe kun je dan de resultaten zien zonder op een fout antwoord te stemmen?


Niet stemmen?
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken? Dat probleem heb je nu namelijk ook...

Dan weet je de resultaten dus niet?
emo.gif
 

August

Test
Sjoerd (link):

August (link):

Lennard (link):
Jaha, maar als er een poll is met "hoe oud ben jij?" en de antwoorden waar je uit kan kiezen zijn "30" en "31". Jij bent 15; hoe kun je dan de resultaten zien zonder op een fout antwoord te stemmen?


Niet stemmen?
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken? Dat probleem heb je nu namelijk ook...

Dan weet je de resultaten dus niet?
emo.gif




Moet dat dan?
Anders klik je op het knopje "resulaten" en kun je niet meer stemmen
biggrin.gif
?
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

August (link):

Lennard (link):
Jaha, maar als er een poll is met "hoe oud ben jij?" en de antwoorden waar je uit kan kiezen zijn "30" en "31". Jij bent 15; hoe kun je dan de resultaten zien zonder op een fout antwoord te stemmen?


Niet stemmen?
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken? Dat probleem heb je nu namelijk ook...

Dan weet je de resultaten dus niet?
emo.gif




Jij snapt het echt niet ofwel?

1) Bezoeker komt topic binnen en ziet de Poll ZONDER de resultaten.
2) Bezoeker stemt op Patat, daarna ZIET de bezoeker de resultaten.
 

Lennard

Active member
Jij snapt het niet.
emo.gif


De poll is:
Wat vind je lekker?
- Patat
- Pizza

Je vindt het allebei niet lekker, en dus kun je niet stemmen zonder een fout antwoord te geven. Maar als je niet stemt kun je dus ook de uitslagen niet zien.
Dus als je wél de uitslag wil zien MOET je wel iets aanklikken wat niet zo is: bijvoorbeeld dat je pizza lekker vindt, maar dat vind je helemaal niet.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Lennard (link):
Jij snapt het niet.
emo.gif


De poll is:
Wat vind je lekker?
- Patat
- Pizza

Je vindt het allebei niet lekker, en dus kun je niet stemmen zonder een fout antwoord te geven. Maar als je niet stemt kun je dus ook de uitslagen niet zien.
Dus als je wél de uitslag wil zien MOET je wel iets aanklikken wat niet zo is: bijvoorbeeld dat je pizza lekker vindt, maar dat vind je helemaal niet.


Misschien een knopje Ik wil niet meedoen geef me die resultaten
frown.gif
?
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Jij snapt het niet.
emo.gif


De poll is:
Wat vind je lekker?
- Patat
- Pizza

Je vindt het allebei niet lekker, en dus kun je niet stemmen zonder een fout antwoord te geven. Maar als je niet stemt kun je dus ook de uitslagen niet zien.
Dus als je wél de uitslag wil zien MOET je wel iets aanklikken wat niet zo is: bijvoorbeeld dat je pizza lekker vindt, maar dat vind je helemaal niet.


9 van de 10 keer staat er Anders/Misschien/Geen idee e.d
Dus die voorbeelden zal je dan niet moeten nemen.. Of zoals Niels zegt. Ik wil niet meedoen, dat je dan niet stemt.
 
Bovenaan