Post change - Quote Change

G

Guest

Guest
Hallo;

Zodra ik bijvoorbeeld wordt gequote; en ik verander mijn bericht dan veranderd deze niet mee. Kan je die dan niet mee laten veranderen?

Zie: http://www.one2xs.com/threads/39017

MvG,
Bas

Faal Poll....

1e Ja; JA!
2e Ja; NEE!
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is te serverintensief. Je moet dan namelijk elke keer de quote opnieuw ophalen.
 
G

Guest

Guest
Vriendje (link):
Dit is ook handiger als je de suote een beetje wilt ediyen.


Mooie taal! "Suote, Ediyen". Maargoed; ja dat dacht ik dus ook
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Dan moet je het bij elk bericht ophalen, en niet als je een bericht edit dat hij het dan overal in de database aanpast.
Dan kan je namelijk in je bericht ook een quote zetten en die niet goed afsluiten, dan staat dat in alle berichten die dat bericht gequote hebben ook.

Ik zeg nee
biggrin.gif
.
 

Lennard

Active member
Ja maar nu worden veranderde berichten ook al opgehaald (als iemand een post wijzigt dan zien de andere lezers dat -als het goed is- ook vrijwel direct, en als het bericht tóch wordt geupdate, dan kan die quote-knop ook meteen geüpdate worden.

In principe zou het dus moeten kunnen. Ik moet het hele ajax-systeem nog een keer wat verbeteren (zodat hij bijvoorbeeld alleen update als je echt je venster open hebt, anders lees je het toch niet) omdat de boel nu iets teveel load trekt naar mn zin.
 

Lennard

Active member
Hoe bedoel je?

one2xs.com zelf is gewoon shared hosting. Webserver 1 is een reseller, en webserver 2 en 3 zijn voor zover ik weet VPSen op onze eigen dedi (we hebben liever 2 kleine servers ipv 1 grote, zodat als er serverproblemen zijn er maar één server uitvalt en de andere door blijft draaien).
Minecraf 1 en Minecraft 2 zijn twee aparte dedicated servers.
 

Antonn

New member
Bash (link):

Vriendje (link):
Dit is ook handiger als je de suote een beetje wilt ediyen.


Mooie taal! "Suote, Ediyen". Maargoed; ja dat dacht ik dus ook
yummie.gif




iPod, srry
 
Bovenaan