Post rang

Sanderosz

New member
Misschien een idee dat je kan zien hoeveel berichten iemand heeft gepost? Onder naam o.i.d.

(Sorry als dit al was voorgesteld, kon het niet in het bekende ideeen topic vinden)

Marjolein

Miss Marjolein
je kan het nog wel op iemands profiel zien staan. Dus als je echt geïnteresseerd bent
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Stefvdwel (link):
hoe krijg je activiteit?
ik krijg het niet voor elkaar
confused.gif

Je hebt toch al 25% wordt vanzelf wel hoger... of lager natuurlijk, ik stond ooit op 100% haha. Maar je moet niet zo zwaar tillen aan dat balkje, zo belangrijk is het niet.

Sanderc

New member
Het hangt af van hoeveel je handeld, Pbs stuurt, reageert etc...
Wel net spammen, want ik ben nu toch al een tijdje niet meer zo actief, en je ziet dat ik toch al even 100% heb. Maar die balk maakt eigenlijk niet verl uit eh...

Shahiem

Active member
Inderdaad, het is geen status-balkje. Anders was mijn status wel hoog (Sorry, moest even
emo.gif
) Maar zoals Marjolein het zegt, kijk bij profiel.
smile.gif

Yorrick

Active member
Dit is ooit weggehaald omdat mensen gingen spammen omdat ze hun postcount zo hoog mogelijk wilden hebben. Maar het staat inderdaad nog op je profiel. Mensen hechten er nu niet zoveel waarden meer aan, wat een voordeel is
smile.gif

Shahiem (link):
Inderdaad, het is geen status-balkje. Anders was mijn status wel hoog (Sorry, moest even
emo.gif
)

worshippy.gif
haha voor jou hadden we dan wel 2 balkjes nodig
redface.gif
!

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Dit was er al zoals hierboven
Maar het is ook weg gehaald er teveel wanneer is mijn [x post] competities kwamen

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tendmex (link):
Dit was er al zoals hierboven
Maar het is ook weg gehaald er teveel wanneer is mijn [x post] competities kwamen

Dit is niet relevant, want die competities waren sowieso al verboden en werden accuut gesloten of verwijderd.

Het was in eerste instantie zodat mensen die langer op one2xs zaten, en daardoor dus waarschijnlijk een hogere postcount hadden, zich niet beter gingen voelen dan andere mensen.

Activiteit wordt namelijk berekend over alle gebruikers in een soort gemiddelde. Hoe oud de gebruiker ook is, zelfs nieuwe leden kunnen een hogere activiteit krijgen.

Bovendien is het aciviteitsbalkje geïntroduceert zodat mensen niet gingen spammen om hun postcount omhoog te helpen.

Echter zijn er nu mensen die gaan spammen om het balkje omhoog te krijgen, en mensen die zich beter voelen omdat ze meer activiteit hebben. Persoonlijk zie ik dan het nut van dat balkje ook niet, en zou ik het zelf allang weer hebben weggehaald, maar blijkbaar ziet lennard er wel een toekomst in.

A

Antonn

Guest
Ik zie het nut van het balkje ook niet in. Ik wil ook niet 100% halen want ik ben geen 24/7 persoon die op one2xs zit
sadley.gif
...

Van mij part mag het ook weggehaald worden
pompom.gif

En Lennard heeft het zelf niet bij hem geactiveerd
redface.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):
Ik zie het nut van het balkje ook niet in. Ik wil ook niet 100% halen want ik ben geen 24/7 persoon die op one2xs zit
sadley.gif
...

pompom.gif

redface.gif

In eerste instantie zouden alle crewleden hem niet krijgen, omdat wij in verhouding véél meer berichten plaatsen en PMs moeten versturen.

Echter bleek dit bij ons mee te vallen, dus heeft lennard het enkel voor hem uitgeschakeld. Al helemaal puntengewijs was dat een slim idee.

A

Antonn

Guest
Rik (link):

Nicknl (link):
sadley.gif
...

pompom.gif

redface.gif

In eerste instantie zouden alle crewleden hem niet krijgen, omdat wij in verhouding véél meer berichten plaatsen en PMs moeten versturen.

Echter bleek dit bij ons mee te vallen, dus heeft lennard het enkel voor hem uitgeschakeld. Al helemaal puntengewijs was dat een slim idee.

Haha maar heeft Lennard dan 100 %?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):

Rik (link):

Nicknl (link):
sadley.gif
...

pompom.gif

redface.gif

Haha maar heeft Lennard dan 100 %?

Waarschijnlijk wel.

Lennard

Active member
Ik zou 100% hebben en degene onder me zou dan 80% hebben.
emo.gif

En nu heeft de nummer 1 100% en de nummer 2 96%.

Antonn

New member
Lennard (link):
Ik zou 100% hebben en degene onder me zou dan 80% hebben.
emo.gif

En nu heeft de nummer 1 100% en de nummer 2 96%.

Ben ik dat?
biggrin.gif
pompom.gif

Bovenaan