posts zijn wit

Lennard

Active member
Dat klinkt positief
redface.gif

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Jaa, even een tijdelijke fix, ik wil eerst even weten of het nu echt is opgelost.
yummie.gif

De onclick van die plaatjes klopt niet?

Codeblok (voorbeeld.php):

1

window.open(http://i.imgur.com/fJWXrmX.gif, Plaatje, width=1000, height=1000,menubar=no, scrollbars=no, status=no, toolbar=no);

Dylan

<script>
Ik heb wel op one2xs dan gedeeltes van paginas verdwijnen. Bijv als ik een pb wil sturen via telefoon verdwijnt het midden van die pagina. Het menu, andere menu en ads blijven dan wel staan.

Weet niet of dit aan one2xs of aan mijn telefoon ligt want op andere sites gebeurt dit niet.

Robiin

New member
Dylanh (link):
Ik heb wel op one2xs dan gedeeltes van paginas verdwijnen. Bijv als ik een pb wil sturen via telefoon verdwijnt het midden van die pagina. Het menu, andere menu en ads blijven dan wel staan.

Weet niet of dit aan one2xs of aan mijn telefoon ligt want op andere sites gebeurt dit niet.

Heb ik ook soms, vrij vervelend.

G

Guest

Guest
Funkyraar (link):
Bij mij loopt one2xs steeds vast! Heb het ook soms bij facebook... Echt F*cking irritant!

En wat heeft dat dan met One2xs te maken?

Lennard, die post laad bij mij prima.. Als ik het nog eens tegenkom dan meldt ik het wel.. Vooralsnog ziet er er opgelost uit :)

Robiin

New member
Lennard (link):
Chrome + Mac OS dus.

Zou niet weten hoe het te fixen, dus ik wacht nog even af of Chrome niet zelf met een bugfix komt...

Oke.

Fass

Active member
Antonn (link):
Is het probleem nu dat sommige mensen zijn posts niet zijn of is het probleem dat sommige mensen ze juist wel zien?
confused.gif

Haha
emo.gif

Bovenaan