Privébericht, privébericht en nog..

.. Een privébericht!
Ik vind het soms onhandig dat ik niet kan kijken of het van vandaag is (de Privébericht) of van gisteren. En dan moet ik naar die datums kijken terwijl er gewoon een "Vandaag" "Gisteren" "Deze maand" kan

Is dit soms een grap?
emo.gif

Je kan toch gewoon wijzen naar het klokje van je PC en je ziet de datum van vandaag.

Nicopara (link):
Is dit soms een grap?
emo.gif

Je kan toch gewoon wijzen naar het klokje van je PC en je ziet de datum van vandaag.

1 April is al lang voorbij
clown.gif

Het is handig (punt).

Sjoerd (link):
En je weet niet welke datum het vandaag is, omdat....

Niet iedereen zo slim is
emo.gif

Op zich is het een goed idee.. Zo kun je in een oogopslag zien wanneer het bericht is verstuurd..

Braam

Lid
Superb (link):

Sjoerd (link):

Niet iedereen zo slim is
emo.gif

Op zich is het een goed idee.. Zo kun je in een oogopslag zien wanneer het bericht is verstuurd..

Bericht verstuurd/ontvangen: Deze Maand

Juist wanneer?

Braam (link):

Superb (link):

Sjoerd (link):

Niet iedereen zo slim is
emo.gif

Bericht verstuurd/ontvangen: Deze Maand

Juist wanneer?

Zo ongeveer..

Jesse

Lid
Weet je hoe onoverzichtelijk het is als er zon knopje extra bij komt
emo.gif

Ik zeg gewoon NIET doen...
pompom.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Jesse (link):
emo.gif

pompom.gif

Komt er denk ik ook niet. Gewoon de datum is genoeg en het handigst, en als je niet goed weet welke dag het is dan heeft google zn mooi kalendertje als gadget op je computer
wink.gif

Marjolein (link):

Jesse (link):
emo.gif

pompom.gif

Komt er denk ik ook niet. Gewoon de datum is genoeg en het handigst, en als je niet goed weet welke dag het is dan heeft google zn mooi kalendertje als gadget op je computer
wink.gif

Nee bedankt
wink.gif

Tgrm

Lid
Christopher (link):
.. Een privébericht!
Ik vind het soms onhandig dat ik niet kan kijken of het van vandaag is (de Privébericht) of van gisteren. En dan moet ik naar die datums kijken terwijl er gewoon een "Vandaag" "Gisteren" "Deze maand" kan

Ik denk dat het niet slecht is om te weten in welke tijd van het jaar we leven... niet slecht voor one2xs en ook niet slecht voor het dagelijkse leven. Dus misschien toch even gaan bijhouden?

Mijn mening: Slecht Idee!

Ik zit het ook niet zo zitten; je moet zelf maar een beetje in de gaten houden welke dag het is
emo.gif

Wel kan het datumformaat aangepast worden naar wat we hier ook op het forum hebben, evt met de dag erbij.
Het wordt dan zoiets:
za, 6 augustus 2011, om 15:58:53

Is dat wat?

Lennard (link):
Ik zit het ook niet zo zitten; je moet zelf maar een beetje in de gaten houden welke dag het is
emo.gif

Wel kan het datumformaat aangepast worden naar wat we hier ook op het forum hebben, evt met de dag erbij.
Het wordt dan zoiets:
za, 6 augustus 2011, om 15:58:53

Is dat wat?

Lijkt me wel beter

Caner

Held

Lasertools (link):
Met het idee van lennard ben ik het ook wel eens, dat is wel handig
smile.gif

Jullie zijn altijd eens met de ideeën van Lennard. Slijmerds
clown.gif

Ik vind het gewoon een slecht idee. Je kan rechtsonder dondersgoed zien welke dag het is vandaag
emo.gif

Ja dat kan je idd ook goed zien, maar toch is het idee wel handig, zeker omdat de maand volledig er staat maakt het zowiezo makkelijker.
De datum van bv zondag,maandag enz hoeft dan van mij nog niet persee, al staat er augustus, september dan is het voor mij al goed genoeg
yummie.gif

Bovenaan