Privéberichten signature

Kan er een privéberichten signature zijn, want ik heb er een beetje de luiheid aan dat ik altijd alles moet overtypen
emo.gif

Gewoon iets heel simpels,
op je profiel onder signature een input met daarnaast

Privébericht signature: [ hier signature ]

Kan dit?
Stem mee,
smile.gif

//Luukedit: als je Nee stemt graag een bericht posten waarom niet

Sjoerd

Lid
Je bent volgens mij niet zo lui om onderaan je berichtje Groeten, Christopher te zetten?
En anders gaan mensen dit voor reclame gebruiken, zodat ze het gewoon opslaan en zo makkelijk naar iedereen kunnen sturen

Dat kan, maar dat kunnen ze nu ook doen.
En mensen hebben hier ook een BTW nummer en of KvK.
Ook hebben ze een email adres, een website en misschien een adres?

Dus ga me niet zeggen dat je hier 5 min aan je leven gaat verspillen.
Terwijl een bericht sturen al 5 min duurt.

Ook zou het handig zijn om een automatisch antwoordt te versturen, dat je instelt wanneer en tot wanneer en dat je dan automatisch antwoordt geeft wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent.

Naja dat is dan een 2e idee..

Christopher (link):

Ook zou het handig zijn om een automatisch antwoordt te versturen, dat je instelt wanneer en tot wanneer en dat je dan automatisch antwoordt geeft wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent.

Wat heeft kvk hier mee te maken??

En auto response is ook niet nodig.
Je kan in je forum signature zetten dat je weg bent. Dan kunnen mensen dat op je profiel zien.
Het is alleen maar extra werk. En of het echt een meer waarden heeft dat vraag ik me dan ook wel af.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Christopher (link):

Dan moet je zowiezo gewoon email gebruiken

Jurgen

Lid
Ik vind het wel handig. Net zo als bij Wikipedia een knopje waarop je drukt en je naam verschijnt.

@Freestyle: Pardon? Wat heeft KvK hiermee te maken? Denk je dat er alleen kinderen zijn op one2xs en of zonder KvK? Hier zijn ook bedrijven op one2xs die hosting en of domein hebben dus ga me niet zeggen dat KvK hier niks mee te maken heeft terwijl een KvK in je signature van de pm heel handig is voor wat je aanbied.

@Jurrie: Bedankt
clown.gif

@All: Veel mensen zien het wel zitten, hopelijk ziet Lennard het ook zitten
smile.gif

Ik vind het ook handig al kan ik het natuurlijk ook gewoon typen, of het komt of niet ik gebruik het toch wel dan maar steeds typen.

Bovenaan