Private Messages blokkeren

Aarclay

Active member
Alemaalte (link):
Ik snap eigenlijk niet waarom je geen pms wilt? Ik word er altijd zo vrolijk van als iemand me er een stuurt
biggrin.gif

Geen behoefte, 60% is onzin, 40% zijn mensen die in het forum hun vraag kunnen neerleggen, en de bij elkaar is dit 100% aan berichten die ik niet wens te lezen/ontvangen.

Als ze me willen bereiken dan geef ik zelf wel een mailadres o.i.d. door. Het punt is dat mensen steeds vaker mij via PM lastig gaan vallen met hun PHP-vragen. Ikzelf ben hier vrijwillig op het forum om mensen te helpen, maar daarmee bepaal ik zelf wel wat ik wel lees en wat niet, en ik laat me niet op commando een script oplossen. Dit kost gewoon tijd, en die tijd kan ik veel nuttiger besteden. Als ik elke dag die berichten via PM moet verwerken, dan kom ik nooit toe aan de opdrachten voor mijn klanten en andere projecten waarmee ik bezig ben.

En ik vind het zoals ik al eerder zei, het niet zinvol om bij elke scheet bij de crew/staff/admins hier op het forum aan te kloppen als iemand me lastig valt.
wink.gif

Alemaalte

New member
Aarclay (link):

Alemaalte (link):
Ik snap eigenlijk niet waarom je geen pms wilt? Ik word er altijd zo vrolijk van als iemand me er een stuurt
biggrin.gif

Geen behoefte, 60% is onzin, 40% zijn mensen die in het forum hun vraag kunnen neerleggen, en de bij elkaar is dit 100% aan berichten die ik niet wens te lezen/ontvangen.

Als ze me willen bereiken dan geef ik zelf wel een mailadres o.i.d. door. Het punt is dat mensen steeds vaker mij via PM lastig gaan vallen met hun PHP-vragen. Ikzelf ben hier vrijwillig op het forum om mensen te helpen, maar daarmee bepaal ik zelf wel wat ik wel lees en wat niet, en ik laat me niet op commando een script oplossen. Dit kost gewoon tijd, en die tijd kan ik veel nuttiger besteden. Als ik elke dag die berichten via PM moet verwerken, dan kom ik nooit toe aan de opdrachten voor mijn klanten en andere projecten waarmee ik bezig ben.

En ik vind het zoals ik al eerder zei, het niet zinvol om bij elke scheet bij de crew/staff/admins hier op het forum aan te kloppen als iemand me lastig valt.
wink.gif

Mischien wou ik je net sturen dat ik je een top user vind die iedereen helpt?
yummie.gif
nah maar als het je echt zo stoort hoop ik voor jou dat het er komt.

Ricaaa (link):

Alemaalte (link):

Ricaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Alemaalte (link):
Ricaaa, als jij hetzelfde doet als bash, en je verwacht dat hij gestraft wordt, wil je dan zelf ook gestraft worden? Gewoon negeren en aangeven en dan hadden ze wel iets kunnen doen.

Er is een groot verschil tussen iemand die agressieve en/of beledigende PMs verzend, dan iemand die zich gewoon verdedigd en/of normale PMs verzend. Wie van de twee moet gestraft worden dan denk je?

Dus jij daagt hem uit om pms te sturen? Als dat het geval is jij en hem.

Wat is dat nou weer voor onzin opmerking? Hoe kun je iemand nou ingodsnaam uitdagen door normale PMs te sturen, of door te vragen om op te houden met PMen?

Feit is; users hebben op het forum veel te weinig macht. Een negeer functie zou een hoop goed doen.

eerst vraag je hoe en dan beantwoord je je eigen vraag ...

G

Guest

Guest
Antonn (link):
Dan moet er gwn een blacklist komen waar je "irritante" users kan blocken?

Succes met al die bijna 1500 leden blokken
sm_eerie.gif

Als je nou helemaal geen PM wilt hebben, lijkt mij nogal onzinnig om dan alle leden te blokkeren
confused.gif
.

Ewan

New member
Xjessex (link):

Antonn (link):

sm_eerie.gif

Als je nou helemaal geen PM wilt hebben, lijkt mij nogal onzinnig om dan alle leden te blokkeren
confused.gif
.

1500? 15000
yummie.gif

Antonn

New member
Ja, maar zo kan je enkel de irritante leden blocken. Er kan ook iets komen van bepaalde personen vebieden, of maar bepaalde personen toestaan. Alles toestaan of alles verbieden. 4 functies dus.

G

Guest

Guest
Ewan (link):

Xjessex (link):

Antonn (link):

sm_eerie.gif

confused.gif
.

1500? 15000
yummie.gif

Dat bedoel ik
redface.gif
.

Antonn (link):
Ja, maar zo kan je enkel de irritante leden blocken. Er kan ook iets komen van bepaalde personen vebieden, of maar bepaalde personen toestaan. Alles toestaan of alles verbieden. 4 functies dus.

Hij wil helemaal geen PMs ontvangen, niet leden blokkeren
sm_eerie.gif

Willem

Active member
Ik denk zelf niet dat het nodig is, als je een ongewenste PM krijgt dan kun je hem negeren/verwijderen, en als het zich blijft herhalen kun je diegene altijd reporten in de PM, en dan doet het team er wat aan.

toevoeging op 11 mei 2012, 07:22:50:
//oh, niet gelezen dat je alles wilt blokkeren... dan ben je denk ik wel een tijdje bezig als je dan alsnog alle mensen moet gaan blokkeren
yummie.gif

Maarja ik ben het met Azdinnn eens dat je vrolijk wordt van PMs
yummie.gif

G

Guest

Guest
Willemmm (link):
toevoeging op 11 mei 2012, 07:22:50:
//oh, niet gelezen dat je alles wilt blokkeren... dan ben je denk ik wel een tijdje bezig als je dan alsnog alle mensen moet gaan blokkeren
yummie.gif

Dan zeg je dat je niet gelezen hebt, en daarna blaf je vrolijk verder?
Lees mijn reactie boven die van jou eens
sm_eerie.gif
..

Hij wilt niets blokkeren, hij wilt dat je hem geen PM kan versturen!

Bovenaan