Problemen met bereikbaarbeid One2xs

Marjolein

Miss Marjolein
1 troost Aarclay, ik stond er ook op
yummie.gif

Niks aan te doen, ff afwachten tot Lennard weer terug is.

G

Guest

Guest
Dan even snel nog een vraag over dit; als je op de BL staat, kunnen moderators / tijdelijke beheerders ook bij info@one2xs.com?

Aangezien je geen ticket kan aanmaken..

Luukvdo

New member
Tijdelijke beheerders wel maar ik weet niet of je mail dan ook geblokt word omdat je IP ook meegezonden word in de headers van die mail

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Tijdelijke beheerders wel maar ik weet niet of je mail dan ook geblokt word omdat je IP ook meegezonden word in de headers van die mail

Maar dat zou wel slecht zijn?
Dan is je IP onterecht (!) geblokt, en dan kan je nergens melden dat je IP geblokt is.

Enkel via Twitter dan?
Nou.. Niet elk lid heeft Twitter..

En ook niet iedereen weet dat One2xs Twitter heeft..

Lennard

Active member
Je kunt gewoon mailen als je op de blacklist staat, zolang je zelf geen mailserver host iig. Die blocker werkt niet 100% idd maar het is de enige optie voorlopig, maar ik zal verder tweaken als ik terug ben.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Je kunt gewoon mailen als je op de blacklist staat, zolang je zelf geen mailserver host iig. Die blocker werkt niet 100% idd maar het is de enige optie voorlopig, maar ik zal verder tweaken als ik terug ben.

Okay, bedankt voor antwoord..

Aarclay

Active member
Blijft nog wel dat ik benieuwd ben waarom ik werd geblokkeerd. Straks sta ik per abuis weer op de BL. :p

Antonn

New member
Maak een whitelist met mensen die niet geblockt kunnen worden?

Zet alle leden erop en als een geblokeert zou moeten worden doe je dit niet maar log je dit met alle pagevieuws voor menselijk onderzoek.

Luukvdo

New member
Het is zowat onmogelijk om een whitelist te maken. Stel dat een lid ineens besluit onze site aan te vallen zitten we alsnog met een probleem.

Antonn

New member
Luukvdo (link):
Het is zowat onmogelijk om een whitelist te maken. Stel dat een lid ineens besluit onze site aan te vallen zitten we alsnog met een probleem.

Dan gaat de site even heel sloom, het moet dan wel geregistreerd worden, maar niet geblockt. BV als hij lang doorgaat of het erger word wel blocken. Maar je kan dan zien van *lid* heeft ons daarstraks geDDoSt, even alles nakijken van pagevieuws enz.. Als dat dan echt klopt kan je hem waarschuwing geven.

En anders kan je op zen minste de staff en heel actieve leden erop zetten, Marjolein gaat one2xs vast niet attack-en
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Antonn (link):
Maak een whitelist met mensen die niet geblockt kunnen worden?

Zet alle leden erop en als een geblokeert zou moeten worden doe je dit niet maar log je dit met alle pagevieuws voor menselijk onderzoek.

Dat is praktisch onmogelijk. Mensen komen op proxys, komen via dynamische IPs, gaan op school of op een andere publieke PC op one2xs. Kortom, teveel IPs om bij te houden.

Sjoerd

Active member
Maartenl (link):
Is er ook een probleem met de DA van S3 ?
DA was offline. Server is nu herstart. Het lag niet aan een IP ban o.i.d.

Bovenaan