Procenten - Retro

Mikek

New member
Beste,

Ik zie de laatste tijd dat er heel veel retro topics worden gemaakt.
Veel one2xs leden weten dat dit niet mag maar doen het toch,
daarom lijkt het mij handig als er straf procenten worden uitgedeeld bij zon topic.

Mvg, Mikek

Erik

New member
OMG, dat gaat echt te ver........ Een retro is illegaal ja, maar de gebruiker weet zelf wel de consuqentie (ofzoiets
emo.gif
)

Luukvdo

New member
Procenten is een beetje onnodig maar een soort eerste waarschuwing zou wel kunnen. Dus dat als het nog een keer gebeurt dat er dan wel maatregelen worden genomen.
En als ze dan niet willen luisteren mogen ze Eriks avatar na gaan doen
emo.gif

Wiitse

New member
Ik vind het een goed idee want je mag geen illegale dingen aanbieden of aanvragen vind ik.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jurrie (link):
Rik post ook gewoon in een retro topic, dus zijn er geen duidelijke afspraken gemaakt.
wink.gif

http://www.one2xs.com/threads/17027&p=1#232692

Dit was inderdaad een beetje een grijs vlak wat betreft wel / niet mag.
Een website (HoloCMS) mag wel, maar een retro mag niet. In dit geval begonnen ze over een retro te praten, dus dan is het illegaal en gaat het topic op slot.

Robbert

New member
Procenten gaat wat ver, aanpakken lijkt me een strak plan, anders word one2xs een hoe zet ik een retro hotel op site, aangezien one2xs nogal goed staat in google en mensen komen dus gauw hier terecht omdat je er hier gewoon over mag praten.

Mikek

New member
Ja robbert ik denk ook eerst waarschuwen en dan als ze nog niet luisteren procenten krijgen zoals luuk als zij.

Marjolein

Miss Marjolein
gelijk procentjes geven gaat idd wat ver, maar we zouden wel de gebruikers erop kunnen wijzen dat het niet toegestaan is. We zullen het bespreken met elkaar
smile.gif

Vpsje

New member
Rik (link):

Jurrie (link):
Rik post ook gewoon in een retro topic, dus zijn er geen duidelijke afspraken gemaakt.
wink.gif

http://www.one2xs.com/threads/17027&p=1#232692

Dit was inderdaad een beetje een grijs vlak wat betreft wel / niet mag.
Een website (HoloCMS) mag wel, maar een retro mag niet. In dit geval begonnen ze over een retro te praten, dus dan is het illegaal en gaat het topic op slot.

HoloCMS is retrosoftware, dus je wilt zeggen je mag wel de cms maken, en daar iets over posten ofzo, en niet de client online, en daar over beginnen te praten?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
HoloCMS is geen retrosoftware. Het is een CMS dat je kan koppelen aan een retro. Het is een Site die geprogrameerd is door iemand anders, en niet geript is van sulake.

Shahiem

Active member
Rik (link):
HoloCMS is geen retrosoftware. Het is een CMS dat je kan koppelen aan een retro. Het is een Site die geprogrameerd is door iemand anders, en niet geript is van sulake.

Maar er komen wel afbeeldingen voor van Habbo en de pagina lijken identiek als die van Habbo
smile.gif
Hoe verklaar je dat?
smile.gif

Bovenaan