Profiel opruiming.

N

Nick

Guest
Is het mischien niet handig dat er gebruikers worden verwijderd, als die nooit iets met hun account hebben gedaan? (voorbeeld: KLIK
Dat daarvoor een klein groepje vrijwilligers komen, (Nog niet zeggen van ik wil wel, want Lennard en Ruben moeten het eerst bepalen) die de zaak opruimen?
Of dat Lennard en Ruben het zelf doen?
niet dat het heel erg belangrijk is, maar het was een idee
hypocrite.gif

Nick

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Slecht idee,

Veel mensen komen en gaan weer weg, maar kunnen op een later moment toch weer terug komen. Het blijven potentiele klanten van one2xs.
Je hebt je geregistreerd onder deze naam en als een andere naam dan bezet is is dat jammer. In eerste instantie zou je ehelemaal geen extra account of naamchange horen te krijgen, maar je hebt geluk als het wel mag.

Zo, dat was mijn uitgebreide post van vandaag
emo.gif

~ Rik

Merlin

New member
Het slaat nergens op dat hier een groepje voor moet komen want je kan het met een simpele MySql query oplossen...

Gewoon alle gebruikers die langer dan een maand geleden zich aangemeld hebben en 1 dag of minder online zijn geweest... Dan filter je er echt al een hoop uit...

Maar lennard had daar geen zin in, kan ik me herinneren xD

S

Sjoerd

Guest
Merlin:
Het slaat nergens op dat hier een groepje voor moet komen want je kan het met een simpele MySql query oplossen...

Gewoon alle gebruikers die langer dan een maand geleden zich aangemeld hebben en 1 dag of minder online zijn geweest... Dan filter je er echt al een hoop uit...

Ok, ik weet niet hoe het werkt dus
yummie.gif

Tim

New member
Waarom wil je ze weg hebben?
biggrin.gif

En dat gaat niet gebeuren, want commercieel zijn ze wel van belang, of ze nou actief zijn of niet.

Marjolein

Miss Marjolein
nja, ik zie niet het nut om inactieve gebruikers nu te verwijderen, je heb er geen last van toch?

Remi

New member
Ja en dan ben je 2 maanden niet online wegens privé omstandigheden of vakantie en dan is je account + je punten weg.

Slecht idee
smile.gif

Lennard

Active member
Merlin:
Ik heb er best zin in, 1 query is zo gemaakt...

Het gaat me meer om de reden die Tim aanhaalt:
Tim:
Waarom wil je ze weg hebben?
biggrin.gif

En dat gaat niet gebeuren, want commercieel zijn ze wel van belang, of ze nou actief zijn of niet.
en daarbij wat Marjolein zegt; je hebt er geen last van, dus waarom moeten ze weg?

Jiphunter

New member
Indd soms kan ik gewoon niet online zijn een tijdje en dan ga je weer online ben je verweiderd AL je punten weg, slecht idee!
of straks krijg je computer straf van een maand, Doei punten....

Sebas

Active member
Habbfreaky:
Maar waarom zou iemand computer straf van een maand krijgen?

Wat is dat voor een vraag? misschien omdat iemand wat ergs heb gedaan?

Luukvdo

New member
Jiphunter:
Indd soms kan ik gewoon niet online zijn een tijdje en dan ga je weer online ben je verweiderd AL je punten weg, slecht idee!
of straks krijg je computer straf van een maand, Doei punten....

Lezen:

Fskpro:
als die nooit iets met hun account hebben gedaan

Sjoerd

Active member
registreren = iets met hun account gedaan
anders is er geen account, dus query word:
Codeblok:

1

DELETE FROM gebruikers WHERE 1!=1

Arjan

Member
Sjoerd:
registreren = iets met hun account gedaan
anders is er geen account, dus query word:
Codeblok:

1

DELETE FROM gebruikers WHERE 1!=1

dan verwijderd hij niks.
1 is altijd gelijk aan 1.

Marjolein

Miss Marjolein
dat is toch de bedoeling dat er niks verwijderd wordt?
emo.gif

alleen de ongeregistreerde accounts....hahahaha
clown.gif

Bovenaan