Punten API

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goldo

New member
Hea,
Er bestaat een API voor Wallie, SMS, en bellen, maar niet voor punten.

Het idee:
Net als Wallie, SMS, en bellen, gebruikersnaam en aantal punten, dan kan de gebruiker handig overzenden, en bijvoorbeeld automatisch een account krijgen op de website.

Groeten,
Goldo.

Goldo

New member
Et leek me wel handig, want bv voor me Game / Shoutcast hosting moet ik nu via PM enzo, anders kon ik auto maken.

Wiitse

New member
One2xs is maar een klein, klein, heel klein bedrijfje. Niemand kent deze site dus dit is onzin.

Wiitse

New member
Ik heb het over het algemeen. In het normale leven is er bijna niemand die ooit van deze site gehoord heeft. Laat staan dat iemand hier genoeg punten heeft.

Goldo

New member
Dan word one2xs steeds groter hiermee?
emo.gif
,

Kingunit

New member
Wiitse (link):
Ik heb het over het algemeen. In het normale leven is er bijna niemand die ooit van deze site gehoord heeft. Laat staan dat iemand hier genoeg punten heeft.

Dat denk je, er zijn echt heel veel mensen hier geregistreerd die niet actief zijn op het forum. Daarom denk jij dat er niet veel mensen zijn op One2xs. Zelf vind ik het idee niet nodig, of ik snap het topic verkeerd.

Remonb

New member
je snapt toch wel dat bijv. die wallie api inhoud dat mensen wallie uitgeven en dat jij daar dan punten voor krijgt? net zoals bellen enzo

Freestyle

New member
Ja maar ik snap niet echt waarom een gebruiker dan op de website van iemand anders punten wil/moet kopen voor one2xs.

Ze kunnen toch beter hier zelf een account maken en hier wallie oid betalen zodat ze zo de punten krijgen?

Lwebdesign

New member
Goldo (link):
Hea,
Er bestaat een API voor Wallie, SMS, en bellen, maar niet voor punten.

Het idee:
Net als Wallie, SMS, en bellen, gebruikersnaam en aantal punten, dan kan de gebruiker handig overzenden, en bijvoorbeeld automatisch een account krijgen op de website.

Groeten,
Goldo.

goed idee kan het ookwel gebruiken!

Tgrm

New member
Freestyle (link):
Ja maar ik snap niet echt waarom een gebruiker dan op de website van iemand anders punten wil/moet kopen voor one2xs.

Ze kunnen toch beter hier zelf een account maken en hier wallie oid betalen zodat ze zo de punten krijgen?

Ik dacht dat de TS dit bedoelde:

- Je komt op een site
- Je moet betalen voor bijv. een VIP-account
- Je klopt op een one2xs knop en betaald x aantal punten
- De punten worden overgeschreven naar een one2xs account

Of zie ik het nou verkeerd?
confused.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Semmiiee (link):
One2xs gaat internationaal dan. En het is een nederlandse site.
Geen goed idee dus
emo.gif
.
huh? wat heeft dat ermee te maken?

Tgrm

New member
Semmiiee (link):
Geen goed idee dus
emo.gif
.

One2xs gaat helemaal niet internationaal dan. Wallie is toch ook alleen maar Nederlands?

Aan de ene kant denk ik dat dit wel een goed idee zou kunnen zijn, maar aan de andere kant denk ik niet dat dit de bedoeling was van one2xs. Het zal namelijk weer (veel) tijd in beslag gaan nemen om te scripten en dan moet je daarna ook nog maar hopen dat het gebruikt wordt.
confused.gif
Het doel van one2xs leek mij om gratis hosts en domeinen te verdienen dmv punten sparen. Dit is dan een functie die er nog bij zou kunnen, maar dat zou ik dan toevoegen als ik tijd teveel had ofsow.
smile.gif

Kingunit

New member
Semmiiee (link):
Geen goed idee dus
emo.gif
.

Waar slaat dit op? Moeten wij jou ook gaan buitensluiten omdat je een belgj bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan