Punten API

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgrm

New member
Poedeltje (link):
Nee hoor, Wallie is niet alleen Nederlands! Bijv.: Wallie.com?

Ok, sorry mijn fout
smile.gif

Maarja, one2xs is gewoon nl-site dus zullen ze nooit internationaal gaan met zoiets
biggrin.gif

Semmiiee

New member
Kingunit (link):

Semmiiee (link):
One2xs gaat internationaal dan. En het is een nederlandse site.
Geen goed idee dus
emo.gif
.

Waar slaat dit op? Moeten wij jou ook gaan buitensluiten omdat je een belgj bent?

Ik bedoel: Als ze het op steeds meer sites gaan gebruiken gaan ook engelse sites dit gaan doen, etc.. En dan dan One2xs Internationaal gaan, (dat veel meer landen dan alleen Nederland & Belgie) op one2xs gaan zitten en dat willen we toch niet?
emo.gif

Wiitse

New member
Jonge... Dat kunnen ze toch niet doen als de api in het Nederlands gebruikt word.
emo.gif
En trouwens, buitenlanders spreken geen Nederlands. Ze gaan dan toch niet naar een volledig Nederlandse site? Zo geweldig is one2xs ook weer niet hoor.

Freestyle

New member
Wiitse (link):
Jonge... Dat kunnen ze toch niet doen als de api in het Nederlands gebruikt word.
emo.gif
En trouwens, buitenlanders spreken geen Nederlands. Ze gaan dan toch niet naar een volledig Nederlandse site? Zo geweldig is one2xs ook weer niet hoor.

Hoezo spreken buitenlanders geen Nederlands
confused.gif

Luxemburg spreekt deels Nederlands.
En er zijn wel mensen.

Maar het is niet echt real dat buitenlandse websites dit gaan gebruiken.
En dan nog moeten er mensen van one2xs zelf zijn die het willen gebruiken.

Wiitse

New member
Als er buitenlanders hier komen die wel Nederlands spreken heb je er toch ook geen last van? Zon api is trouwens alleen handig voor grote sites.

Alemaalte

New member
Tgrm (link):

Poedeltje (link):

Ok, sorry mijn fout
smile.gif

Maarja, one2xs is gewoon nl-site dus zullen ze nooit internationaal gaan met zoiets
biggrin.gif

het is een .com site hoor.

Tgrm

New member
Alemaalte (link):

Tgrm (link):

Poedeltje (link):

Ok, sorry mijn fout
smile.gif

biggrin.gif

het is een .com site hoor.

De site is geschreven in het Nederlands hoor. Het wordt beheerd door Nederlanders en ook bezocht door Nederlanders. Dus de site is Nederlands.

Goldo

New member
Tgrm (link):
Ik dacht dat de TS dit bedoelde:

- Je komt op een site
- Je moet betalen voor bijv. een VIP-account
- Je klopt op een one2xs knop en betaald x aantal punten
- De punten worden overgeschreven naar een one2xs account

Of zie ik het nou verkeerd?
confused.gif

Ja, zo bedooel ik het
emo.gif
,

En one2xs.nl bestaat ook?

Goldo

New member
Het gaat erom over punten-API, en van de buitenlandse versie van one2xs is er van gekomen door een reactie.

Kingunit

New member
Lennard (link):
Ik ben een beetje het verband kwijt tussen een punten-API en een buitenlandse versie van one2xs.
emo.gif

Mensen willen niet dat er mensen uit andere landen op One2xs komen, we dus moeten alle IPS van Belgie etc blokeren.

Rubdos

New member
Kingunit (link):

Lennard (link):
Ik ben een beetje het verband kwijt tussen een punten-API en een buitenlandse versie van one2xs.
emo.gif

Mensen willen niet dat er mensen uit andere landen op One2xs komen, we dus moeten alle IPS van Belgie etc blokeren.

He? Mogen Belgen niet op O2xs? Ik moet weg dan
emo.gif

Kingunit

New member
Rubdos (link):

Kingunit (link):

Lennard (link):
emo.gif

He? Mogen Belgen niet op O2xs? Ik moet weg dan
emo.gif

Semm wilde geen mensen buiten NL op de website hebben terwijl hij zelf belg is -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan