Punten Betalen voor ....

Ik ben voor de zoveelste keer opgelicht met een layout maken en vervolgens niet kopen...
dit is me al een reeks aantal keer overkomen
frown.gif

Maargoed, alles aangegeven tot nu toe altijd met succes
biggrin.gif

Mijn idee is, als jij door iemand een layout of script of weet ik het laat maken, dat je het punt aantal wat je ervoor over hebt stort naar one2xs een soort opslag bankje en dat als het product klaar is en goedgekeurd is door de koper dat hij het product krijgt en de maker de punten, en als de koper ineens niet meer wil dat hij toch een deel van het bedrag moet maken, voor het maken van het product. dus als je het wilt oversturen dat de koper en de maker allebei op een knop moeten drukken van oke maak maar over zo is de maker niet voor niks bezig en betaald de koper altijd een deel van een bedrag.

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden.

Patrick.

Robbert (link):
En als je maker niks maakt, krijgt die alsnog punten, zo verschuif je het probleem?

Nee, er moet altijd van beide kanten op Ok gedrukt worden binnen een bepaalde tijd,
Dus ik krijg zeg maar de opdracht een layout te maken, dan vraag je wanneer moet hij af zijn? over 30 dagen, dan stel je dat in, en als er na 30 dagen nog steeds niks gemaakt is of geen punten zijn gegeven dan krijgen de beheerders of moderator een melding ofzo
emo.gif

Robbert (link):
En dan? das toch hetzelfde prinsiepe als nu, alleen dan zonder die knop
confused.gif

Nee? want nu kan je pas betalen als het nodig is, mijn idee is, als je een layout laat maken dat je voordat de layout gemaakt wordt naar one2xs stuurt een opslag bank ofzo en dan is het veiliger

Patricka (link):

Robbert (link):
confused.gif

Nee? want nu kan je pas betalen als het nodig is, mijn idee is, als je een layout laat maken dat je voordat de layout gemaakt wordt naar one2xs stuurt een opslag bank ofzo en dan is het veiliger

Maar dan word het naar de opslag bank gestuurt, klikt de koper alsnog op afkeuren en je hebt je punten alsnog niet
schater.gif

En dan gaat er een melding volgens jou plan naar de beheerders, maar dat gebeurt nu ook alleen dan via scam melden

Dus dit is niet echt een oplossing voor het probleem.

Robbert (link):

Patricka (link):

Robbert (link):
confused.gif

Maar dan word het naar de opslag bank gestuurt, klikt de koper alsnog op afkeuren en je hebt je punten alsnog niet
schater.gif

En dan gaat er een melding volgens jou plan naar de beheerders, maar dat gebeurt nu ook alleen dan via scam melden

Dus dit is niet echt een oplossing voor het probleem.

Als hij op afgekeurd wordt gedrukt, dan krijgt de beheerder een melding, dit hoeft niet altijd het geval te zijn, maar misschien zijn er mensen die dit idee kunnen aanvullen
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
nja, je moet eens weten hoeveel designs ik heb gemaakt die uiteindelijk niet gekocht zijn. Dat is het risico van het vak. Maar probeer een afspraak te maken met de opdrachtgever, laat eerst zien wat je kunt maken, als hij daarover tevreden is vraag dan een "voorschot" van bv 25% zodat je zekerheid heb dat je niet voor niks zit te designen. Een andere oplossing zou ik niet weten, je kan one2xs niet overal voor laten opdraaien om het handelen zo veilig mogelijk te maken, het blijft je eigen risico.

Dan krijg je een tweede probleem. Ik zie dat de kwaliteit van de meeste designs op One2xs matig is, waardoor het zo kan voorkomen dat iemand een design voor je maakt die je eigenlijk niet wil. En daarvoor wil je natuurlijk niet betalen.

@Marjolein, dat is een goed idee, en inderdaad one2xs is nergens schuldig aan
biggrin.gif

@ Sdejong, als ik iets maak vraag ik vaak genoeg of er aanpassingen gedaan moeten worden en/of de kleur combinaties goed zijn, en 9 van de 10 x is hij goed, volgende de koper dus dan moeten ze niet zeggen hij is goed ik neem hem..
emo.gif

Bovenaan