Punten lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teenage

New member
Hi!

Ik weet dat het al eens een topic voor gemaakt was, maar vind het eigenlijk best handig
Punten lenen.!

Je moet een datum toevoegen, wanneer je de punten terug wil. 1x editen is toegestaan.

Zo kan het woorden:

Datum:
Dinsdag 10 mei 2011

Lid:
Teenage

Aantal:
0,1

Rente:
0,1

Als de lening bijna verloopt krijg je een pm

One2xs:
Beste Teenage,

U heeft nog een lening open staan bij de lid: Teenage! De lening verloopt op: 10 mei 2011 om: 20:00. Als je de punten nog niet heb, kun je 1x de datum verlengen ( maximaal een week! ) Als u dan de punten niet hebt, word er een report verzonden, en moet u het bedrag 2x betalen ( + de eventuele renten ).

Hoogachtend

One2xs.com

Het is vast geen goed idee, maar ik kan het proberen

Marjolein

Miss Marjolein
als je al weet dat er een topic voor was dan weet je ook vast dat deze suggestie ook afgekeurd is?

one2xs leent geen punten uit, jij kan het dan misschien terug geven maar er zijn zat gebruikers die dan 4 punten lenen en daarna nooit meer terug komen. Risico is te groot.

Teenage

New member
Marjolein (link):
als je al weet dat er een topic voor was dan weet je ook vast dat deze suggestie ook afgekeurd is?

one2xs leent geen punten uit, jij kan het dan misschien terug geven maar er zijn zat gebruikers die dan 4 punten lenen en daarna nooit meer terug komen. Risico is te groot.

Nee, snap ik.. Maar de leden doen het zelf, dus waarom zou er dan geen systeem voor komen? Nu is het een risico....

Floris

New member
Teenage (link):

Marjolein (link):

Nee, snap ik.. Maar de leden doen het zelf, dus waarom zou er dan geen systeem voor komen? Nu is het een risico....

Wat Marjolein idd bedoeld, het idee is niet voor niks afgekeurd
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Teenage (link):

Marjolein (link):

als je als gebruiker zijnde punten wil uitlenen is dit je eigen verantwoordelijkheid en voor je eigen risico. Als one2xs hiervoor een systeem gaat maken zal de gedupeerde altijd one2xs erop aanspreken en hier zitten we dus niet op te wachten.

Lennard

Active member
Precies. Nu denk je van "ja dan lenen ze 4 punten en komen ze nooit meer terug, dus dat doe ik niet!" en als er een systeem voor is dan denk je "hm, one2xs zal er wel over na hebben gedacht en iets veiligs hebben gemaakt, dus ik kan ze wel uitlenen".

Donnyxs

New member
Maak anders iets met "Vertrouwde gebruikerslijst" Mensen die bijv meer dan 500 uur actief zijn geweest mogen het. zoals bijvoorbeeld (Voorbeeld voor als je nog geen 500 uur hebt)

Codeblok:

1

Geacthe one2xs.com gebruiker. Jij hebt nog geen 500 uur gemaakt op one2xs.com, Jij bent pas actief (Bijvoorbeeld) 50 uur. Sorry we kunnen je deze punten niet lenen.

Toms

New member
Dan zou er ook nog weer een systeem moeten komen zodat je kan zien hoeveel uur je online bent.

En sommige zouden het dan gewoon de hele tijd open laten staant en iets anders doen. En af en toe klikken.

Teenage

New member
Mybot (link):
Maak anders iets met "Vertrouwde gebruikerslijst" Mensen die bijv meer dan 500 uur actief zijn geweest mogen het. zoals bijvoorbeeld (Voorbeeld voor als je nog geen 500 uur hebt)

Codeblok:

1

Geacthe one2xs.com gebruiker. Jij hebt nog geen 500 uur gemaakt op one2xs.com, Jij bent pas actief (Bijvoorbeeld) 50 uur. Sorry we kunnen je deze punten niet lenen.

Wat heeft dat er mee te maken? Het gaat om leden, niet om het aantal punten.... En maakt niks uit aan wie je het geeft

Donnyxs

New member
Teenage. ik bedoel vertrouwde gebruikerslijst dat one2xs weet dat die mensen het teruggeeft. ik gaf een voorbeeld van bijv de uren wat we erop zitten. leer lezen.

Tgrm

New member
Teenage (link):
Hi!

Ik weet dat het al eens een topic voor gemaakt was, maar vind het eigenlijk best handig
Punten lenen.!

Je moet een datum toevoegen, wanneer je de punten terug wil. 1x editen is toegestaan.

Zo kan het woorden:

Datum:
Dinsdag 10 mei 2011

Lid:
Teenage

Aantal:
0,1

Rente:
0,1

Als de lening bijna verloopt krijg je een pm

One2xs:
Beste Teenage,

U heeft nog een lening open staan bij de lid: Teenage! De lening verloopt op: 10 mei 2011 om: 20:00. Als je de punten nog niet heb, kun je 1x de datum verlengen ( maximaal een week! ) Als u dan de punten niet hebt, word er een report verzonden, en moet u het bedrag 2x betalen ( + de eventuele renten ).

Hoogachtend

One2xs.com

Het is vast geen goed idee, maar ik kan het proberen

http://www.one2xs.com/overzicht

Gewoon opdrachtjes doen en wachten op je punten! Ik ben het met de crew eens.
smile.gif

Je kunt bijvoorbeeld wel de boete verhogen... maar waar eindigt dit?

Je kunt ook waarschuwingsniveau laten toepassen... maar stel die gebruiker is op vakantie gaat hij daarna janken dat hij ban heeft?

Mocht je nou echt denken dat je snel weer punten verdiend doe het dan zelf zo:

- Koop punten met bijv. wallie/paypal(kan ook via aanbiedingen)
- Doe je ding, whatever je ermee wilt
- Je hebt genoeg punten om een wallie of paypal aan te vragen bij aanvragen en hebt het geld weer terug
smile.gif
smile.gif

Its easy!
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Dit lijkt me een mooi moment om af dit onderwerp af te sluiten met deze wijze woorden.
Suggestie was al afgekeurd en bij deze nog een keer.

[SIZE= 9px]Let op: geld punten lenen kost geld.[/SIZE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan