Punten smokkelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krm

Active member
Beste O2xs mods,

ik heb een smokkel manier gevonden hoe je 0.20 punten iedere keer gratis en voor niets kan krijgen. Er kan veel gebruik van gemaakt worden. Ik weet niet of het jullie iets intresseert ofsow. maar de mods als jullie het willen weten pm me ofsow
ik zeg het niet hier voor het geval dat het gebruikt gaat worden

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Beste kan je even een ticket maken, maar als je wilt stuur maar een PB. Misschien kan ik sneller in contact komen met lennard of ruben via MSN / PB ofzo.

Marjolein

Miss Marjolein
nogal weird dat je dat dan hier post.
Als je Lennard en Ruben echt wil helpen dan stuur je gelijk een PB of ticket met tekst en uitleg en ga je niet stoer hier lopen roepen dat deze bug bestaat.

Krm

Active member
pff ik dacht alleen maar aan bug en niet ticket en ik post het tenminste nog ik kon er ook gebruik van maken

Mikek

New member
Hoe ben je daar achter gekomen
yummie.gif

Paulus

New member
Kerem:
Beste O2xs mods,

ik heb een smokkel manier gevonden hoe je 0.20 punten iedere keer gratis en voor niets kan krijgen. Er kan veel gebruik van gemaakt worden. Ik weet niet of het jullie iets intresseert ofsow. maar de mods als jullie het willen weten pm me ofsow
ik zeg het niet hier voor het geval dat het gebruikt gaat worden
Vertel het mij, ik los het zo op
emo.gif

Lennard

Active member
Ik wist allang dat het kon; als je het wilt doen dan mag het van mij, maar als het misgaat baal je wel een klein beetje.
emo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan