[ Punten Vraag ]

Mission

New member
Ik laat mensen klikken op mijn banner en link: (http://www.one2xs.com/index?ref=mission) maar als ik kijk bij mijn profiel zie ik dat er 0 mensen op hebben geklikt of krijg je soms 0.1 punt per klik?

Mvg. Elias

G

Guest

Guest
Je krijgt die punten pas als mensen zich aanmelden via die link.

Lennard

Active member
Die link is om mensen te laten aanmelden; als ze zich niet aanmelden dan tellen ze dus ook niet mee.

Als je per klik betaald wil krijgen, dan moet je bovenaan op Verdienen klikken en dan bij de klik advertenties kijken.

Mission

New member
Bedankt maar kijk:
Ik snap je niet.
Ik wil dat als mensen op een advertentie ik punten krijg maar dat ze zich niet hoeven aan te melden.
Is dit mogelijk?

Mvg.
smile.gif

Mission

New member
Het spijt me dat ik zo moeilijk doe, maar kan je er Prnt Scrns bij sturen?
Ik snap er echt niks van.
bloos.gif

E

Ewan

Guest
Mission (link):
bloos.gif

Daar zijn de klik-advertenties:
Schermafbeelding%202012-09-09%20om%2020.12.01.png

Ewan

New member
Mission (link):
bloos.gif

Tja zoeken is anno 2012 ook wel heul moeilijk geworden...

Yorrick

Active member

Riwm

New member
Is er een manier om punten te verdienen, zonder je ergens voor in te schrijven, of punten te kopen? Heb namelijk maar 0,1 punten en wil er 6 hebben
confused.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Riwm (link):
Is er een manier om punten te verdienen, zonder je ergens voor in te schrijven, of punten te kopen? Heb namelijk maar 0,1 punten en wil er 6 hebben
confused.gif

Handelen op het forum, en klik advertenties

Tyler

New member
Riwm (link):
confused.gif

Maak dingen, verkoop licenties.
Ik begon de 9e met 0,00 toen ik me aanmeldde,
en zit nu op .. 34,56 punten.

Had wel meer, maar blackjack was gemeen ):

Stef

stonks
Op one2xs spaar je punten. Met die punten kun je, als je er genoeg hebt, een domeinnaam of een host hopen, of allebei natuurlijk.
Je kunt op een paar verschillende manieren aan punten komen:
- Advertenties uitvoeren
- Referrals aanmelden
- Handelen
- Punten kopen
- Spellen spelen

De makkelijkste manier is de eerste. Op one2xs staan een groot aantal advertenties, opgedeeld in twee groepen: Doe advertenties en klik advertenties.
Bij doe advertenties - de naam zegt het al - moet je iets doen (bijvoorbeeld jezelf ergens aanmelden, een enquete uitvoeren, een spel spelen, enzovoort), bij een klik advertentie moet je enkel klikken; een website bezoeken.
Op dit moment zijn er geen klik advertenties, maar wel een groot aantal doe advertenties. Als je bent ingelogd kun je bij "verdienen" kijken welke advertenties er zijn.
Als je op een advertentie klikt krijg je hier meer informatie over en kun je bij de doe advertenties onder andere zien wat de opdracht is die je moet uitvoeren.

Een andere manier is om je vrienden lid te maken van one2xs. Zodra zij een punt hebben verdiend krijg jij daar 0,5 punten voor. Als je dus 2 vrienden hebt aangemeld die allemaal 1 punt hebben verdiend dan krijg je daar totaal 2 keer 0,5, dus 1 punt voor.
Meer informatie daarover vind je onder "referrals".

Een derde manier is om bepaalde dingen te verkopen. Als je bijvoorbeeld zelf layouts of logos kunt maken dan kun je die verkopen op het forum en daarmee punten verdienen.

De vierde manier is om spellen te spelen. Kijk links in het menu voor de spellen die je kunt spelen.

Weer een andere manier is om punten te kopen. Dit is niet het doel van one2xs (we willen gratis webhosting aanbieden), maar uiteraard mag en kun je gewoon punten kopen.

Bovenaan