Puntensaldo zichtbaar in topic

Wiitse

New member
Ik vind het irritant als ik bijvoorbeeld in een aanbied topic zit waarin ik iets wil kopen maar dat ik even vergeten ben hoeveel punten ik heb. Het staat dan niet bovenin waar ook kunt zien of je nieuwe prive berichten hebt. Er is genoeg ruimte dus waarom niet? (Op het forum en topic overzicht staat er wel veel meer, dus waarom in het topic niet?)

Willem

Active member
Ja, gewoon boven in die balk zetten wat je puntensaldo is.
er staat toch alleen ongelezen berichten, dus wat maakt het uit
yummie.gif

Mikek

New member
Ik vind het eigenlijk zo wel netjes. Als jij je punten saldo vergeet is het een kwestie van peiltje naar links en weer naar rechts boven in je browser.

Robbert

New member
Opzich wel handig, al veranders mijn puntensaldo niet zo snel dus ik onthoud hem wel
emo.gif

Maar ik dacht dat er geen plek voor was bij de modjes/beheerders omdat die daar nog andere dingen bij hebben staan...

Luukvdo

New member
Robbert (link):
Opzich wel handig, al veranders mijn puntensaldo niet zo snel dus ik onthoud hem wel
emo.gif

Maar ik dacht dat er geen plek voor was bij de modjes/beheerders omdat die daar nog andere dingen bij hebben staan...

Bij mij is er genoeg plek
yummie.gif

Wiitse

New member
Robbert (link):
al veranders mijn puntensaldo niet zo snel dus ik onthoud hem wel
emo.gif

Ik ben echt heel erg vergeetachtig.
yummie.gif

EDIT:// Ik zie dat tot nu toe de meerderheid voor is. Volgens mij is het ook heel makkelijk om te doen want Lennard kan volgens mij gewoon het kopiëren en plakken van het forum/topic overzicht.
yummie.gif

Sjoerd

Active member
Wat mij betreft heeft het niet echt een meerwaarde.. een getalletje onthouden kan iedereen toch wel?

Wiitse

New member
Dit is toch altijd makkelijk? Het getal verandert wel eens door advertenties goedkeuringen enzo dus het is niet altijd hetzelfde en misschien heb je toevallig gewoon een tijdje niet gekeken omdat je saldo niet veel boeide en dan zie je het dus direct.

Vpsje

New member
Ik snap niet wat het nut is.
Je kan ook je punten saldo onder je avatar zichtbaar maken.
Dus doe lekker dat
yummie.gif

Wiitse

New member
Misschien wil ik dat prive houden? En ook al had ik dat aan, ik kan toch ook in een topic willen reageren waarin ik nog geen reactie heb geplaatst? Dan staat mijn avatar ook nog niet in het topic.
emo.gif

Sjoerd

Active member
Vpsje (link):
Dus doe lekker dat
yummie.gif

Maar als je nog geen reactie geplaatst hebt in dat topic, en je dus niet weet hoeveel punten je hebt, kun je het ook niet zien onder je avatar.

Wiitse

New member
Sjoerd (link):

Vpsje (link):
Dus doe lekker dat
yummie.gif

Maar als je nog geen reactie geplaatst hebt in dat topic, en je dus niet weet hoeveel punten je hebt, kun je het ook niet zien onder je avatar.

Ik vertelde precies hetzelfde in dezelfde seconde!
yummie.gif

Alemaalte (link):
Rechtermuisklik op home => openen in nieuw tablad => punten bekijken => tablad sluiten.

Dat is moeilijk doen, dan kun je nog beter op vorige klikken en dan weer volgende.
emo.gif

Bovenaan