"Quick opinions"

Kjeld

New member
Lennard (link):
Ja het idee is ook wel tof hoor, maar wat Rik zegt: je kan net zo goed heel famfamfam in elke post zetten want het wordt één grote iconkermis.

Omdat je zo aandringt...

index_abc.png

Patricka

New member
Bash (link):

Willemmm (link):
Daar heb je inderdaad gelijk in Afbeelding.
Achja, niet geschoten is altijd mis hè.

Doe dan rechts boven een pijltje naar beneden die vervolgens de Quick Opinions laat zien met een dropdown.

Een reden om dus de icoontjes niet te gebruiken. Als ik een post leuk vind, ga ik echt niet 2x ergens op drukken hoor..
emo.gif

Shahiem

Active member
Patricka (link):

Bash (link):

Willemmm (link):
Daar heb je inderdaad gelijk in Afbeelding.
Achja, niet geschoten is altijd mis hè.

Doe dan rechts boven een pijltje naar beneden die vervolgens de Quick Opinions laat zien met een dropdown.

Een reden om dus de icoontjes niet te gebruiken. Als ik een post leuk vind, ga ik echt niet 2x ergens op drukken hoor..
emo.gif

Je bent wel heel erg lui
emo.gif

Patricka

New member
Shahiem (link):
Je bent wel heel erg lui
emo.gif

Ik wist dat die reactie ging komen. Maar het gaat niet of lui zijn, maar over gebruiksvriendelijkheid..
emo.gif

Willem

Active member
Patricka (link):

Shahiem (link):
Je bent wel heel erg lui
emo.gif

Ik wist dat die reactie ging komen. Maar het gaat niet of lui zijn, maar over gebruiksvriendelijkheid..
emo.gif

Stel dat het er mocht komen, en er kwam een systeem dat je twee keer moest klikken, dan klik je toch gewoon niet als je het teveel werk vindt?
biggrin.gif

Patricka

New member
Willemmm (link):

Patricka (link):

Shahiem (link):
Je bent wel heel erg lui
emo.gif

emo.gif

Stel dat het er mocht komen, en er kwam een systeem dat je twee keer moest klikken, dan klik je toch gewoon niet als je het teveel werk vindt?
biggrin.gif

Het gaat ook om de gebruiksvriendelijkheid van een website. Als je te veel moet klikken voor 1 actie is die optie niet goed.

Willem

Active member
Patricka (link):

Willemmm (link):

Patricka (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Shahiem (link):
Je bent wel heel erg lui
emo.gif

emo.gif

biggrin.gif

Het gaat ook om de gebruiksvriendelijkheid van een website. Als je te veel moet klikken voor 1 actie is die optie niet goed.

Een vierkantje van een paar pixels vind ik niet zo erg. Als je het niet wilt gebruiken dan hoef je het niet te gebruiken
biggrin.gif

En twee keer klikken teveel vinden is gewoon lui, anders moet het maar een mouseover worden en dat de icoontjes pas zichtbaar worden bij de mouseover.

Bovenaan