Quote-alert

L

Luukvdo

Guest
Lennard (link):

Wouterr (link):
Maar serieus, Lennard, is het ook een idee Pushbullet mogelijk te maken? Dan is one2xs echt helemaal de bom. (pferd)
Dat is wel tof inderdaad
smile.gif
maar dan wacht ik nog even af of het bugloos werkt en goed gebruikt gaat worden.

Kan je dan, mits je dit ook een goed idee vond http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=1056757 , het beide inbouwen?

Anders spamt het weer lekker door op mijn mobiel
emo.gif

Lennard

Active member
Nick (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):
Maar serieus, Lennard, is het ook een idee Pushbullet mogelijk te maken? Dan is one2xs echt helemaal de bom. (pferd)
Dat is wel tof inderdaad
smile.gif
maar dan wacht ik nog even af of het bugloos werkt en goed gebruikt gaat worden.

Kan je dan, mits je dit ook een goed idee vond http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=1056757 , het beide inbouwen?

emo.gif

Dat linkje komt er sowieso ja.
smile.gif

L

Luukvdo

Guest
Lennard (link):

Nick (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Wouterr (link):

Dat is wel tof inderdaad
smile.gif

emo.gif

Dat linkje komt er sowieso ja.
smile.gif

Nice thanks
biggrin.gif

Aarclay

Active member
Hoe werkt het systeem eigenlijk? Het houdt in de database bij wie er door wie gequoted is en om welke post het gaat, en dat wordt dan via de jGrowl-popup dan getoond, en verwijderd uit de database als het weggeklikt is?

Klopt dat?
yummie.gif

Willem

Active member
Kunnen deze meldingen ook weg nadat je betreffende post hebt gezien? (of gewoon na 20 seconden ofzo?) Ik vind ze persoonlijk best irritant (af en toe wel handig) en geef er weinig om dat iemand mij quote (ik zie de post vanzelf) dus dan vind ik het handig dat die dingen gewoon weer weggaan
yummie.gif

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Hoe werkt het systeem eigenlijk? Het houdt in de database bij wie er door wie gequoted is en om welke post het gaat, en dat wordt dan via de jGrowl-popup dan getoond, en verwijderd uit de database als het weggeklikt is?

Klopt dat?
yummie.gif

Klopt helemaal!

Dylan

<script>
Willem (link):
Kunnen deze meldingen ook weg nadat je betreffende post hebt gezien? (of gewoon na 20 seconden ofzo?) Ik vind ze persoonlijk best irritant (af en toe wel handig) en geef er weinig om dat iemand mij quote (ik zie de post vanzelf) dus dan vind ik het handig dat die dingen gewoon weer weggaan
yummie.gif

Dat kon niet.

toevoeging op 6 januari 2015, 21:12:58:

Lennard (link):

Dylan (link):
En ik krijg nu een melding terwijl ik al de post gelezen heb
Dat kan niet anders, omdat je anders op topic-id weg moet filteren, en dan krijg je dus dat je een melding over pagina 10 niet hebt gezien omdat je zelf op pagina 12 zit.

Het is het een of het ander, en dit lijkt me het handigste.

toevoeging op 6 januari 2015, 21:13:05:

Lennard (link):

Dylan (link):
En ik krijg nu een melding terwijl ik al de post gelezen heb
Dat kan niet anders, omdat je anders op topic-id weg moet filteren, en dan krijg je dus dat je een melding over pagina 10 niet hebt gezien omdat je zelf op pagina 12 zit.

Het is het een of het ander, en dit lijkt me het handigste.

Lennard

Active member
Willem (link):
yummie.gif

Dat gaat allebei niet zo makkelijk. Als ze na x seconden weer weggaan dan ben je ze kwijt als je mobiel zit (want daar zijn ze wel maar zie je ze niet) en je kunt niet bepalen wanneer je een post gezien hebt.

Enige optie is om het dan uit te zetten.

Luuko

Active member
Lennard (link):

Willem (link):
yummie.gif

Dat gaat allebei niet zo makkelijk. Als ze na x seconden weer weggaan dan ben je ze kwijt als je mobiel zit (want daar zijn ze wel maar zie je ze niet) en je kunt niet bepalen wanneer je een post gezien hebt.

Enige optie is om het dan uit te zetten.

Ja, ik zat 2 dagen op mn mobiel en ipad.
Ging vanavond naar one2xs op mn laptop en dikke spam opeens
redface.gif

G

Guest

Guest
Nja de meldingen staan stijlloos onder de website. Dan vond ik t mooier toen ze rechtsonder stonden en met css opmaak

toevoeging op 6 januari 2015, 23:34:20:
320x568 is mijn resolutie btw

Lennard

Active member
Jessee (link):
Nja de meldingen staan stijlloos onder de website.
Ja wat is dat voor gaars dan?
Ze worden gewoon met css verborgen, het lijkt wel alsof jouw stylesheet niet is geupdate ofzo. Als ze niet worden verborgen dan moet je ze gewoon op de normale manier zien, die markup kan niet ineens weg zijn.

Dylan

<script>
Luuko (link):
Ik kreeg net een Quote-alert van een bericht waarin in Raoul had geQuote???

Ja ik kreeg ook een melding dat Nick mij had gequote maar het was eigenlijk Lennard. one2xs dacht even dat ik Lennard was
redface.gif

Bovenaan