Quote laatste bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar zou het niet handig zijn dat als je al 1 bericht heb gepost.. en je kijkt dan beetje door het topic dan wil je antwoorden op iemand zijn bericht dat druk je dus op "quote icoontje" maar dat het niet als een nieuw bericht word gedaan (dat je niet bumpt/spamt) het dan automatisch word toegevoegd aan je laatste bericht.

Dat houd nutteloze "sorry voor 2e post/bump"

Erik

Lid
@ Sjoerd; Was dat niet bij dat laatste-bericht-samen-voeg-ding?
yummie.gif

Rik (link):
Multiquote, heb ik al voorgesteld.

*wist ik niet. Maar ik bedoel dus echt "je hebt al een reactie gemaakt" je hebt de laatste reactie van de topic maar wil toch een "quote" maken van de bericht van de ander.. Dan word hij gewoot zo toegevoegd:

Rik (link):
Multiquote, heb ik al voorgesteld.

*

Sjoerd

Lid
Erik (link):
Nee, dit is een multi-quote, om meerdere quotes in één bericht te gooien
smile.gif

Doe es niet zo eigenwijs. Hij zegt duidelijk van: Je hebt de reactie dus al gemaakt (geplaatst), dan heb je de laatste reactie van het topic. Dan quote je een ander bericht, en dat zet hij er dan gewoon onder als je op Verzend drukt.

Erik

Lid
Nee
emo.gif
Hij wil dat je meerdere quotes in één bericht kan doen hé. Niet meerdere berichten

Sjoerd

Lid
Erik (link):
Nee
emo.gif
Hij wil dat je meerdere quotes in één bericht kan doen hé
Ja, en de volgende quote hoeft er pas te komen als je het vorige bericht al geplaatst hebt. Dat is dus gewoon SAMENVOEGEN.

Iphone (link):
Quote: quote 1

Quote: quote 2

Oké, leg het nog eens duidelijk uit wat je bedoelt, want de één denkt dit en de ander denkt dat.

En deze post slaat ook weer nergens op, want er staat geen uitleg bij.

Marjolein

Miss Marjolein
Erik (link):
Nee
emo.gif
Hij wil dat je meerdere quotes in één bericht kan doen hé. Niet meerdere berichten

Nee want hij zegt niet dat het eerst geplaatste bericht een quote is.
Hij bedoeld idd samenvoegen wat Sjoerd zegt, dat de ts in zijn voorbeeld noemt dat het 2e bericht een quote is is niet relevant.
Maar dit idee wordt idd afgekeurd door de beheerder(s).

Dit topic mag dicht hoor, ik vraag een suggestie of dat kan of niet
ik heb het duidelijk uitgelegd. Maar iedereen wilt offtopic met hun "Wat bedoel je?".
Idd zoals sjoerd poste, dat is wat ik bedoel.

Marjolein

Miss Marjolein
iig bedankt voor je suggestie maar de beheerders willen liever niet dat de berichten samengevoegd worden. Hierbij het slotje
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan