Ok dan begreep ik het niet goed
L Lennard Active member 24 mei 2010 #22 Ik vind t een goed idee, maar dan wordt het wel een blabla Klik om te vergroten... idee, dus niet dattie zelf achterhaald wie je gequote hebt ofzo.
Ik vind t een goed idee, maar dan wordt het wel een blabla Klik om te vergroten... idee, dus niet dattie zelf achterhaald wie je gequote hebt ofzo.
V Verwijderd lid 399 Guest 24 mei 2010 #25 Lennard: Ik maak wel wat, je ziet het zo wel als t me lukt Ok
Mikek New member 24 mei 2010 #26 Nielsie (link): Lennard: Ik maak wel wat, je ziet het zo wel als t me lukt Ok Het ziet er al goed uit misschien iets met klikken?
Nielsie (link): Lennard: Ik maak wel wat, je ziet het zo wel als t me lukt Ok Het ziet er al goed uit misschien iets met klikken?
Jurgen Active member 24 mei 2010 #27 Is het niet handig om gewoon op de quote te klikken en dan te springen naar het bericht? Nu moet je persé quoten en het nummer intypen in de adresbalk om bij het bericht te komen.
Is het niet handig om gewoon op de quote te klikken en dan te springen naar het bericht? Nu moet je persé quoten en het nummer intypen in de adresbalk om bij het bericht te komen.
Alemaalte New member 24 mei 2010 #29 Mikek (link): Jah mijn idee was dat je gewoon erop kon klikenn Hoe werkt het nu dan?
L Lennard Active member 24 mei 2010 #30 Jurrie (link): Is het niet handig om gewoon op de quote te klikken en dan te springen naar het bericht? Nu moet je persé quoten en het nummer intypen in de adresbalk om bij het bericht te komen. Het is nog niet af.
Jurrie (link): Is het niet handig om gewoon op de quote te klikken en dan te springen naar het bericht? Nu moet je persé quoten en het nummer intypen in de adresbalk om bij het bericht te komen. Het is nog niet af.
L Lennard Active member 24 mei 2010 #33 Klopt ie zo? edit: quote erbij om te testen: Mikek (link): Mooi hoebedoel je?
Sjoerd Active member 24 mei 2010 #37 edit: Niceh, werkt goed edit2: Kun je bij Recente Topics ook zon redir maken om naar het eerste bericht wat ik niet gelezen heb te gaan?
edit: Niceh, werkt goed edit2: Kun je bij Recente Topics ook zon redir maken om naar het eerste bericht wat ik niet gelezen heb te gaan?
Jesse New member 24 mei 2010 #38 Sjoerd (link): edit: Niceh, werkt goed edit2: Kun je bij Recente Topics ook zon redir maken om naar het eerste bericht wat ik niet gelezen heb te gaan? En hij doet het niet meer...
Sjoerd (link): edit: Niceh, werkt goed edit2: Kun je bij Recente Topics ook zon redir maken om naar het eerste bericht wat ik niet gelezen heb te gaan? En hij doet het niet meer...