Raar... :$
Marjolein Miss Marjolein 25 mrt 2010 #3 wat is daar raar aan? Ribbert bied 9 miljoen punten, kan toch?
Caner Held 25 mrt 2010 #4 Marjolein: wat is daar raar aan? Ribbert bied 9 miljoen punten, kan toch? BIN is 4.5 en ik dacht dat je daar niet doorheen kon.
Marjolein: wat is daar raar aan? Ribbert bied 9 miljoen punten, kan toch? BIN is 4.5 en ik dacht dat je daar niet doorheen kon.
L Lennard Active member 25 mrt 2010 #6 Max: Marjolein: wat is daar raar aan? Ribbert bied 9 miljoen punten, kan toch? BIN is 4.5 en ik dacht dat je daar niet doorheen kon. Kijk eens wat er onder staat in schuingedrukte letters
Max: Marjolein: wat is daar raar aan? Ribbert bied 9 miljoen punten, kan toch? BIN is 4.5 en ik dacht dat je daar niet doorheen kon. Kijk eens wat er onder staat in schuingedrukte letters
B Boude New member 25 mrt 2010 #9 Ow dat wist ik niet ik niet eens.. Ik dacht dat je niet hoger kon als je saldo..
L Lennard Active member 25 mrt 2010 #10 Eerst niet volgens mij nee, maar soms kopen mensen punten als ze een veiling hebben gewonnen, dus daarom hebben we het zo aangepast.
Eerst niet volgens mij nee, maar soms kopen mensen punten als ze een veiling hebben gewonnen, dus daarom hebben we het zo aangepast.
B Boude New member 25 mrt 2010 #11 O oke .. Daar heb je wel gelijk in jha.. alleen 9.000.000 niet beetje overdreven ..
Rik Eindbaas Forumleiding 26 mrt 2010 #12 Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn
Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn
Marjolein Miss Marjolein 26 mrt 2010 #13 Rik: Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn ik heb diegene er idd al op aangesproken, hij heeft de boodschap hopelijk begrepen.
Rik: Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn ik heb diegene er idd al op aangesproken, hij heeft de boodschap hopelijk begrepen.
Jurgen Active member 28 mrt 2010 #14 Marjolein: Rik: Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn ik heb diegene er idd al op aangesproken, hij heeft de boodschap hopelijk begrepen. En meneer Ribbert is verbannen.
Marjolein: Rik: Ach, gewoon reporten als iemand zo grappig doet en we verwijderen het bod, en als het vaak gebeurd krijgt ie een warn ik heb diegene er idd al op aangesproken, hij heeft de boodschap hopelijk begrepen. En meneer Ribbert is verbannen.