Rapport gekeurde dingessen

Lennard

Active member
Hey,

Een tijdje geleden stelde iemand voor om een PM / mail te sturen zodra er een klik voor een doe advertentie werd goedgekeurd.
Mijn grootste bezwaar hierop was dat je dan a. tig pms / mails krijgt, en b. het systeem soms alle kliks voor een advertentie afkeurt en hierna de openstaande weer corrigeert (om de kliks op advertenties onder mijn beheer gelijk te trekken met daisycon etc.), waardoor je dus onterecht een bericht zou krijgen dat je klik was goedgekeurd.

Een variant op dit idee zou zijn dat je 1x per dag / week een overzichtje krijgt met welke kliks zijn goedgekeurd.
Dit heeft mijns inziens twee grote voordelen:
- Er zijn een hoop leden die zich hebben aangemeld hierzo en toen één advertentie hebben uitgevoerd. Toen ze merkten dat het keuren niet realtime gebeurt zijn ze weggegaan en -gebleven. Als ze nu een berichtje krijgen van "hé, je klik is goedgekeurd!" dan komen ze misschien terug en doen ze een andere advertentie.
- De al actieve leden hoeven niet telkens naar hun puntenoverzicht / doe overzicht te gaan om te kijken of er iets is goedgekeurd.

Daarbij zou ik het ook nog op een aparte pagina kunnen maken zodat je daar kunt zien als er een ding is goedgekeurd (desnoods dikgedrukt in het menu als er een nieuwe is oid, maar dat zien we dan wel).

Systeemtechnisch is het best makkelijk te realiseren, aangezien het tijdstip van keuring toch al opgeslagen wordt.

Goed idee of niet?
biggrin.gif

Graag reageren in t topic, als het even kan met een reden waarom wel of waarom niet.
clown.gif

Danke,

Lennard.

Matthias

Active member
Ik vind het een goed idee, ik zou dan 1x per dag nemen.

Sommige mensen lezen ook de reden misschien niet waarom die afgekeurd is,
en als deze dan ook in de mail zou staan, zou heel handig zijn, als ze dan bv.
iets vergeten zijn, kunnen ze het nog altijd opnieuw doen
smile.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als je het ook uit kan zetten : Doe maar.

Ik heb het zelf liever niet in mijn inbox, maar het is wel handig om te hebben
wink.gif

Robbert

New member
Rik:
Als je het ook uit kan zetten : Doe maar.

Ik heb het zelf liever niet in mijn inbox, maar het is wel handig om te hebben
wink.gif

idd, als die optie er is, mag het van mij ook wel.
t is wel handig, hopen dat one2xs nog actiever word
yummie.gif

Lennard

Active member
Tuurlijk kun je t uitzetten, maar t gaat om het idee.
smile.gif

t Kan ook nog op een aparte pagina komen, soort van "Je laatste goedgekeurde doe-kliks: blabla" enzo.

Robbert

New member
Lennard:
Tuurlijk kun je t uitzetten, maar t gaat om het idee.
smile.gif

t Kan ook nog op een aparte pagina komen, soort van "Je laatste goedgekeurde doe-kliks: blabla" enzo.

misschien ook de reden van afkeuring?
of komt dat niet automatisch in het systeem?
voorkomt een hoop vragen van menschen

Lennard

Active member
Wel die van de echte adverteerders, de reden van afkeur van de advertenties die bij sites als Daisycon vandaan komen weet ik niet, die staan ook niet op de site daarzo.

Daarom krijg je bij die advertenties ook altijd "Opdracht niet (geheel) uitgevoerd." als reden. ^^

edit:
maar de reden van de echte adverteerders kan er wel bij, dat zou inderdaad wel handig zijn.

Boude

New member
Ik vindt het een top idee gewoon een soort van pagina maken en 1 keer per week een berichtje sturen!!

Daf

New member
Zeer goed idee, maar ik zou het dan toch op wekelijks houden.
Het zou dan idd kunnen dat leden die hier eenmaal een doe adv deden dan terug komen.

Marjolein

Miss Marjolein
Persoonlijk zit ik niet te wachten op een mailtje met wat wel of niet gekeurd is, ik heb genoeg aan het overzicht wat je al kan bekijken. Als je dat 1x per week bekijkt dan weet je toch genoeg? Het zou alleen iets handiger zijn als je bv bij het menu een link krijgt naar het overzicht.

Corbin

New member
Misschien kun je het betste doen dat in je profiel staat:

.............................................................Mail....One2xs
Bericht ontvangen voor goed/afkeuring: ....[].........[]

Dat je dan kunt aanvinken in welke mailbox je ze wilt hebben of helemaal niet, en dat je het standaard aan doet natuurlijk zodat alle inactieve leden een bericht krijgen!! En misschien terug komen!

Sebas

Active member
Corbin:
Misschien kun je het betste doen dat in je profiel staat:

.............................................................Mail....One2xs
Bericht ontvangen voor goed/afkeuring: ....[].........[]

Dat je dan kunt aanvinken in welke mailbox je ze wilt hebben of helemaal niet, en dat je het standaard aan doet natuurlijk zodat alle inactieve leden een bericht krijgen!! En misschien terug komen!

lennard zijn eerder in dit topic dat je het gewoon aan en uit kan zetten.

Sebas

Active member
Corbin:
Ja maar dan moet hij ze wel apart doen(E-mail/o2x) en dat ze automatish aan staan!!

Klopt

Lennard

Active member
Je gaat sowieso geen PM ontvangen hier op one2xs.

Mijn idee:
- In kunnen stellen met welke periode je een mail wilt ontvangen (eens per week, elke dag, nooit)
- Aparte pagina op one2xs waar je laatste goedgekeurde kliks staan

Lennard

Active member
Kleine preview:
http://www.one2xs.com/keuringen
biggrin.gif

Mn bedoeling is om in het menu duidelijk te maken als er een nieuwe gekeurd is (net als wanneer je nu een nieuwe PM hebt zegmaar, dus dikgedrukt erachter hoeveel nieuwe er zijn), maar ik moet nog ff bedenken hoe ik dat handig ga aanpakken.
emo.gif

edit:
excusez moi voor dubbelpost ^^

Bovenaan