Reacties laden.

Janm

Active member
Hoi

Ik heb een beter idee om reacties te laden, dit net als twitter.
Dat het er dan zo uitziet:

laden.png

Graag zeggen wat je er van vind, ik vind het zelf handig. Zo merk je het beter en vliegen ze niet zomaar binnen.

JanM

BasDev

Active member
Ik zeg nee.. Waarom:
Het maakt niet uit.. je maakt toch net zoveel requests..

Wat misschien wel een beter idee is een dikkere streep zetten tussen de reacties die er al stonden en de nieuwe..

Tgrm

New member
Ik vind het een slecht idee, dit is een van de redenen waarom ik twitter crap vind. Wel kan one2xs de nieuwe berichten duidelijker maken d.m.v. een kleur of whatever?

Patricka

New member
Misschien ook handig als je meerdere berichten qoute dan moet je op reageren drukken, dat als er nieuwe berichten bijkomen deze daar dan zichtbaar worden en ook in je bericht geqoute kunnen worden
biggrin.gif

Jesse

New member
Ik vind het minder, want dan moet ik iedere keer op die knop drukken
cry.gif

Ik weet zelf wel welk bericht ik voor het laatst gelezen heb, dus van mij hoeft het er niet te komen.

Freestyle

New member
Patricka (link):
Misschien ook handig als je meerdere berichten qoute dan moet je op reageren drukken, dat als er nieuwe berichten bijkomen deze daar dan zichtbaar worden en ook in je bericht geqoute kunnen worden
biggrin.gif

Dat niet want dan kan het hele verhaal in de war komen.
Je zegt iets tegen pietje.
Maar jantje komt er dan tussen in lijkt het alsof je het tegen jantje zegt.

Dylano

New member
Tgrm (link):
Ik vind het een slecht idee, dit is een van de redenen waarom ik twitter crap vind. Wel kan one2xs de nieuwe berichten duidelijker maken d.m.v. een kleur of whatever?

Staat er al, heb je geen reactie dan grijze map icoon.
heb je wel reactie dan oranje / donkergeel map icoon.

BasDev

Active member
Dylano (link):

Tgrm (link):

Staat er al, heb je geen reactie dan grijze map icoon.
heb je wel reactie dan oranje / donkergeel map icoon.

Daar hebben we het niet over
wink.gif

We bedoelen het automatisch laden van de reacties maar zoals het nu is is al goed
smile.gif

G

Guest

Guest
Superb (link):
Ik zeg nee.. Waarom:
Het maakt niet uit.. je maakt toch net zoveel requests..

Wat misschien wel een beter idee is een dikkere streep zetten tussen de reacties die er al stonden en de nieuwe..

Dat is wel een goed idee, ook net al Twitter
emo.gif
Maar wel handiger dan nu
wink.gif

Bovenaan