Reden van warnings

Stef

stonks
Ik was laatst aan het handelen met iemand die heel veel procenten heeft. Toen moest ik vragen waardoor hij die waarschuwingen had gekregen.

Maar als er nou bij staat waarom hij een waarschuwing heeft gekregen, zou dat fijner handelen zijn.
Ik bedoel; dubbelpost is minder erg als iemand afzetten.
yummie.gif

G

Guest

Guest
Dat is iets voor het team, niet voor iedereen.

Op moment dat ze iemand afzetten krijgen ze een ban, geen warning. Als je het niet vertrouwd laat je de ander toch eerst gaan? Wil hij dat niet dan weet je genoeg of haal je er een tussenpersoon oid bij.
wink.gif

Ik stem dus tegen, gezien ik van mening ben dat dit iets voor het team is en niet voor iedereen.

Ewan

New member
Ik kijk bij het handelen eigenlijk niet eens naar het waarschuwingspercentage, dus nee

V

Verwijderd lid 399

Guest
We hebben toch al feedback?
smile.gif

Als iemand negatieve feedback heeft daar even naar kijken

Kyron

New member
Stefvdwel (link):
dubbelpost is minder erg als iemand afzetten.
yummie.gif

Nee. 10% is minder erg dan 20% en daar is het systeem op gebaseerd

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je moet met handelen ook niet letten op het waarschuwingssysteem. Daar hebben we feedback (opnieuw) voor aangezet.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ik heb bijvoorbeeld 95% waarschuwings percentage maar heb nooit iemand gescamd.

G

Guest

Guest
Ik ben tegen; hoeft niet iedereen te weten.
Mijn eerste 75% was omdat ik direct een ban had, en na die ban (die is opgeheven omdat hij onterecht was) blijf je dan 75% houden.. Dat was omdat iemand mij aangegeven had als scam, terwijl hij de deal verkeerd begrepen had (al meer dan een jaar terug volgens mij dus idk precies)

toevoeging op 2 januari 2013, 09:14:56:
En als iedereen dat zou weten, denken ze bij het handelen dat ik een scammer ben, of kan zijn.. omdat al eens iemand opgelicht had (wat dus niet zo is, even voor de duidelijkheid
smile.gif
)

Willem

Active member
Doet me denken aan de film Les Miserables, daar hebben de mensen ook een eeuwig strafblad als ze ook maar een kleine misdaad zijn begaan en wil niemand ze meer een baan geven
yummie.gif

Ontopic: Ik kijk niet zo zeer naar waarschuwingspercentage, meestal gaat degene met wie ik handel toch wel eerst zonder tegenstribbelen en verloopt de deal gewoon soepel, als mensen die ik niet vertrouw niet eerst willen gaan handel ik gewoon niet met ze.

Fass

Active member
Stel jij koopt een layout bij mij. Dan stuur jij je puntjes naar Fanorg, en ik de layout naar hem, en als hij alles binnen heeft, geeft hij ze door
biggrin.gif

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ik ben in dit idee tegen dat andere het kunnen zien
Maar voor dat je het zelf kunt zien !

Riick

New member
Of er komt bij de procenten percentage te staan of het ernstig of kleine misstapjes waren oid.

Ewan

New member
Stefvdwel (link):

Riick (link):
Of er komt bij de procenten percentage te staan of het ernstig of kleine misstapjes waren oid.

Ja, met kleuren!!!
biggrin.gif

Laten we er een kermis van maken
thumbsup.gif
thumbsup.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
emo.gif

Bovenaan