Krijg je per 1 punt van je referall 0.2 ? Of is dit maar eenmaal ?
Sjoerd Active member 6 apr 2009 #3 eenmaal dus als je referral echt 1 punt verdient heeft met klik en doe advertenties enzo dan krijg je 0.2 punten en dan komt er bij die referral Al 0,2 gehad? = Ja
eenmaal dus als je referral echt 1 punt verdient heeft met klik en doe advertenties enzo dan krijg je 0.2 punten en dan komt er bij die referral Al 0,2 gehad? = Ja
W Wouter New member 6 apr 2009 #4 Sjerdo: eenmaal dus als je referral echt 1 punt verdient heeft met klik en doe advertenties enzo dan krijg je 0.2 punten en dan komt er bij die referral Al 0,2 gehad? = Ja Bedankt ... heb hier een referall die aan 1.51 zit ... en dacht als hij aan 2 zit zou ik dan nog punten krijgen maar helaas
Sjerdo: eenmaal dus als je referral echt 1 punt verdient heeft met klik en doe advertenties enzo dan krijg je 0.2 punten en dan komt er bij die referral Al 0,2 gehad? = Ja Bedankt ... heb hier een referall die aan 1.51 zit ... en dacht als hij aan 2 zit zou ik dan nog punten krijgen maar helaas
W Wouter New member 6 apr 2009 #6 Sjerdo: Had wel leuk geweest, dan had ik er nu ook 1 punt bij zon goede referall mss ?
Joeri Active member 6 apr 2009 #7 Mijn ref had 80 punten ineens! Wie is btw jou ref ik had namelijk toenet voor ik in bubble deed 1,51
Rik Eindbaas Forumleiding 6 apr 2009 #8 Joeriwii: Mijn ref had 80 punten ineens! Wie is btw jou ref ik had namelijk toenet voor ik in bubble deed 1,51 Telt aleen met verdiensten van doeadvertenties, bubbles, loterij en blackjack tellen niet mee
Joeriwii: Mijn ref had 80 punten ineens! Wie is btw jou ref ik had namelijk toenet voor ik in bubble deed 1,51 Telt aleen met verdiensten van doeadvertenties, bubbles, loterij en blackjack tellen niet mee
C Corbin New member 7 apr 2009 #10 Ik heb ineens een refferal die ik niet ken! Ene supatoll Mijn refferallink heb ik nergens verspreid, dus vind het wel raar, marja. Ik zal wel ooit mijn reflink hebben verspried zonder dat ik eht weet????
Ik heb ineens een refferal die ik niet ken! Ene supatoll Mijn refferallink heb ik nergens verspreid, dus vind het wel raar, marja. Ik zal wel ooit mijn reflink hebben verspried zonder dat ik eht weet????