[regel] Geen voorbeeld

Rubenr

New member
Hallo,

Ik erger me de laatste tijd aan mensen die een hele discussie in gaan, omdat er geen voorbeeld staat.
Zouden we niet een regel kunnen maken:
De 1e die het ziet dat er geen voorbeeld in staat, typt een berichtje met ´graag binnen 24 uur een voorbeeldje plaatsen´ en die schrijft het in de een report.

Zo voorkom je dat er een heel topic met allemaal van dit soort dingen komen te staan.

Ruben

Rubenr

New member
Dan word toch heel het topic vervuild? Dan kan de topicstarter het niet meer overzichtelijk houden...

Wiitse

New member
Als de eerste die reageert dat zegt luisteren veel mensen niet. De meeste leden luisteren pas als een mod er iets van zegt...

Rubenr

New member
Dan is het toch makkelijker om dit te doen:

1 iemand reageert erop dat er een voorbeeld moet komen.
En diegene roept een mod.

Dan is het voor de TS fijn, omdat hij dan niet een groot gezeur krijgt, en het is overzichtelijker voor iedereen
smile.gif

Luukvdo

New member
En hoe wil je zorgen dat andere mensen niet toch gaan reageren dat er een voorbeeld moet komen?

Luukvdo

New member
Ja, dat is pas nadat die user dat geplaatst heeft. Ik bedoel hoe je het wil voorkomen zonder warns te hoeven geven

Marjolein

Miss Marjolein
Als je een aanbieding ziet zonder voorbeeld dan report je deze en ga dan dit ook niet nog eens een keer in het topic vermelden. Als er een 2e, 3e, 4e enz gebruiker komt die dit ook constateerd dan reporten die dat ook. We krijgen liever 10 reports binnen over 1 onderwerp dan dat er 1x onnodig in een topic wordt gespamd, er volgen altijd discussies dus laat een moderator de TS dus benaderen om een voorbeeld te plaatsen.

Bovenaan