reseller hosting + mb bijkopen

Sebas

Active member
Oke mensen, We moeten snel groeien
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
0.05 Per MB is opzich niet duur..
yummie.gif

Maar wordt het dan niet goedkoper om een beter pakket te kopen:

100 -> 200 = 100 * 0.05 = 5P
Terwijl je voor 4P extra al een pakket met extra MB en ook nog dataverkeer krijgt
wink.gif

Matthias

Active member
0,05 per mb is goed
yummie.gif
voor mij mag het er komen
smile.gif

edit:
ik heb het ff uitgerekend dan zou je voor 1 pt 20 mb hebben, is wel beetje duur, dat is 4 pt voor 80 mb, en een gewoon pakket starter kost 4 pt en je hebt 100 mb
yummie.gif

Sebas

Active member
Matthias:
0,05 per mb is goed
yummie.gif
smile.gif

edit:
ik heb het ff uitgerekend dan zou je voor 1 pt 20 mb hebben, is wel beetje duur, dat is 4 pt voor 80 mb, en een gewoon pakket starter kost 4 pt en je hebt 100 mb
yummie.gif

jah maar dit is extra er bij dus je hebt dan al een normaal aantal mb en als je extra wilt kost het iets meer.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Matthias:
0,05 per mb is goed
yummie.gif
smile.gif

edit:
yummie.gif

Kijk wat ik al boven je zei...

Lennard

Active member
Rik:
0.05 Per MB is opzich niet duur..
yummie.gif

Maar wordt het dan niet goedkoper om een beter pakket te kopen:

100 -> 200 = 100 * 0.05 = 5P
Terwijl je voor 4P extra al een pakket met extra MB en ook nog dataverkeer krijgt
wink.gif

Jep, we hebben ook liever dat je gewoon een pakket hoger pakt dan dat je los dingen gaat bijkopen.
yummie.gif

Misschien dat het verandert naar iets wat je gewoon per maand koopt (als je in een maand even veel schijfruimte nodig hebt), maar dat weet ik nog niet.
emo.gif

Matthias

Active member
Ik zou het gewoon doen dan dat je MB kan bijkopen voor een jaar.
Maar dan met schijven van telkens 10 MB ofzo.

Matthias

Active member
Lennard:
Is het niet handiger om het per maand te doen?

Weetniet, als je daar dan gegevens op hebt staan, en je hebt dan bv. eens niet optijd MB bijgekocht voor de maand erop, dan zijn al je gegevens eraf..

Lennard

Active member
Dat nou ook weer niet.
Je krijgt een mailtje van ons dat je over je schijfruimte heen zit, met de vraag of je dat iets naar beneden kunt brengen.
t Is niet zo dat als je bij wijze van spreken 1 KB over je schijfruimte heen zit dat wij dan al je bestanden gaan verwijderen.

Sebas

Active member
Als je per maand wil doen, dan vind ik dat je ook per jaar moet kunnen betalen want als je dan 1 maand hebt gekocht dan verbruik je weer punten of je betaald te laat voor de volgende maand.

Ik vind het makkelijk voor mensen die 1 maand een reseller willen maar voor mensen die hem een jaar willen is 1 x betalen natuurlijk makkelijker misschien is over na denken?

Matthias

Active member
Lennard:
Dat nou ook weer niet.
Je krijgt een mailtje van ons dat je over je schijfruimte heen zit, met de vraag of je dat iets naar beneden kunt brengen.
t Is niet zo dat als je bij wijze van spreken 1 KB over je schijfruimte heen zit dat wij dan al je bestanden gaan verwijderen.

Mjah dan is per maand misschien wel handiger
smile.gif

Lennard

Active member
Sebas:
Als je per maand wil doen, dan vind ik dat je ook per jaar moet kunnen betalen want als je dan 1 maand hebt gekocht dan verbruik je weer punten of je betaald te laat voor de volgende maand.

Ik vind het makkelijk voor mensen die 1 maand een reseller willen maar voor mensen die hem een jaar willen is 1 x betalen natuurlijk makkelijker misschien is over na denken?
Het gaat nu over schijfruimte bijkopen he, niet over de resellers.

Sebas

Active member
Lennard:

Sebas:

Het gaat nu over schijfruimte bijkopen he, niet over de resellers.

Ow sorry dan is het inderdaad wel per maand handig

Sorry voor ongemak
yummie.gif

Bovenaan