RETRO -> 10%

Mikeb

New member
Hey,

Ik word het de laatste tijd zat van dat Retro gezeik.
Ik dacht, elk topic dat word gestart over het retro gedoe (dus illegaal) krijgt de TS 10%.

Ik zeg, Doen!xD

mike

BasDev

Active member
Eens
biggrin.gif

Propje

New member
of ze maken dat je geen retro topic kan maken dus zeg maar een soort woordenfilter

alleen dan wordt die topic automatisch verwijderdt krijgen ze te staan Het is verboden om een retro topic te maken je krijgt 10 %

bijvoorbeeld

Wiitse

New member
Retro is gewoon verboden op one2xs, ook topics over retro´s dus het is vrijwel logisch dat je dan een warn moet krijgen!

Bartv

Active member
maar woorden filter dan kan je zon topic ook niet maken toch?
als je nou een bug/vraag/suggestie hebt, wat dan? je typt retro en huppekee, 10% tolerantie erbij. Ik vind het een slecht idee, weer overbodig

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jup, echter zijn we al een tijdje actief retro-topics aan het sluiten.

Jurgen

Active member
Propje (link):
of ze maken dat je geen retro topic kan maken dus zeg maar een soort woordenfilter

alleen dan wordt die topic automatisch verwijderdt krijgen ze te staan Het is verboden om een retro topic te maken je krijgt 10 %

bijvoorbeeld

Waarom krijg je dan 10%, als het topic er toch niet komt..
emo.gif

Niemand ondervind er last van als het automatisch wordt afgekeurd..

Nicopara

Active member
Ik ben voor die 10%.

Ben zulke topics eigenlijk wel beu.

Maar automatische woorden filter enzo, das erover
emo.gif

Mikeb

New member
@Therichg

Kijk maar eens hier en daar rond
yummie.gif

@Henkkoekje

Overdrijven is ook een vak xD

@Lennard/Ruben

Wordt ingevoerd?xD

Robbert

New member
Automatisch afkeuren gaat hem zowizo niet worden, als je account word gehackt word het voor iemand wel heel makkelijk om dat accountje direct te laten bannen (oké die ban is dan ook zo weer weg) maar daar word het ook niet leuker op.

Het is zowizo moeilijk te filteren, als jij Retro in je bericht hebt kan het ook gewoon het woord retro zijn, en als je dan ook op habbo filtert kan het ook zijn dat iemand zegt: ik vind habbo zón leuke retro game (is toch een normale zin?) -> oké niet dat dat weer echt voor zal komen, en het is ook zo weer recht te zetten maargoed.

Back to het idee:
Ik zie dat er de laatste tijd zowizo word opgetreden tegen dit soort topics, en als een gebruiker dit soort topic aan blijft maken zullen daar vanzelf sancties op zijn (niet luisteren naar een mod)
Dus om daar nou een speciale regel voor te maken dat je direct procentjes voor krijgt is dan ook weer over de top.

Er word nu gewoon tegen opgetreden, dus die topics zullen vanzelf minderen/verdwijnen.
Daar hoeft (van mij apart) niks aan toegevoegd te worden.

Bovenaan