Retros

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwinn

New member
@Basaapjes Man, wat ben je beidehand. Wat boeid mij het als Mindcrime zegt; De bestanden zijn vrijgegeven? Terwijl Sulake zelf zegt van niet. -.-

G

Guest

Guest
Erwinn (link):
@Basaapjes Man, wat ben je beidehand. Wat boeid mij het als Mindcrime zegt; De bestanden zijn vrijgegeven? Terwijl Sulake zelf zegt van niet. -.-

En ik moest ontopic blijven?
Je mag zeggen wat je van me vind maar houdt je dan zelf ook eens aan de regels maat.

Arjann

New member
Lol, jahoor gevangenisstraf voor een retro
emo.gif

Laaatmenietlacheeeen
schater.gif

Beeetje overdreven?
Heb je mail?
Show dan
yummie.gif

Rubdos

New member
Zowieso gevangenis straf; copyright schending, en met wat geluk nog broodroof, verdeling van illegale diensten, gebruik van illegale diensten enz...
Dààr staan straffen op. als jij morgen mijn idee pikt, en ik heb bewijs dat het mijn idee is, zit jij ook met een deftige straf hoor!

Luukvdo

New member
Mindcrime (link):
Lol, jahoor gevangenisstraf voor een retro
emo.gif

Laaatmenietlacheeeen
schater.gif

Beeetje overdreven?
Heb je mail?
Show dan
yummie.gif

Lennard (link):

Quote:
Hoi Lennard,

Bedankt voor je mail. We zullen jouw vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden maar zullen je eerst de belangrijkste informatie. En dat is toch wel dat retro sites illegaal zijn, huidige of oude versies: ze schenden allemaal het copyright van Sulake en zijn daardoor dus strafbaar bezig. De bestanden zijn ook nooit vrijgegeven door Habbo of Sulake.

We raden je daarom dus aan deze websites niet de hosten want ze maken geheel ten onrechte (illegaal) gebruik van ons copyright. Mochten deze sites zich aanmelden bij jou, mag je de links doorsturen naar ons. Wij zullen ze dan op onze blacklist voor Sulake zetten.

Met vriendelijke groeten,

Beau
Habbo Player Support
http://www.habbo.nl / http://www.habbo.be
TTG Sulake BV - Habbo Hotel -s Gravenhekje 1-a , 1011 TG Amsterdam , Nederlands

Duidelijk genoeg?

Aangezien het nu wel duidelijk moet zijn dat [SIZE= 18px]ALLE[/SIZE] retros illegaal zijn gaat op dit topic een slotje

Alemaalte

New member
Sjoerd (link):

Alemaalte (link):

Timmie (link):
Alemaal stop, die takke dingen geven overlast en dat is de rede die lennard gaf!
Timmie daar gaat het hier niet over.

Dat maakt helemaal niet uit of het er over gaat of niet. Je mag dus geen retros op one2xs plempen, dus dit topic maakt gewoon helemaal niets uit.
Ook al heb je gewoon een geniale server of weet ik veel wat.. Retros zijn gewoon vaker het doelwit voor DDOS-attacks.

De discussie ging over of het illegaal is of niet. Het maakt niet uit of het hier mag of niet, dan moet je dat er niet tussen gooien.

Kingunit

New member
Basaapjes (link):
Alleen oldskools zijn legaal geworden aangezien ze oud zijn en niet meer onder copyright vallen

Ik zeg toch dat je onzin uitkraamt, ik snap niet waarom je steeds door ging, hier is het resultaat.
Owned

Alemaalte

New member
Basaapjes das afgang he, 2de keer dat je me tegenspreekt, 2de keer dat je ongelijk krijgt.

@Semmie wat ga je doen? Klikken?

G

Guest

Guest
Kingunit (link):

Basaapjes (link):
Alleen oldskools zijn legaal geworden aangezien ze oud zijn en niet meer onder copyright vallen

Ik zeg toch dat je onzin uitkraamt, ik snap niet waarom je steeds door ging, hier is het resultaat.
Owned

En nu voel je je stoer zeker
emo.gif

Ik zeg toch dat ik dit gehoord heb, en niet dat het klopt?
Leer zelf eens manieren man *** nab

Erwinn

New member
Basaapjes (link):

Kingunit (link):

Basaapjes (link):

Owned

emo.gif

Hij doet niet stoer, het is gewoon zo.
Geen geruzie anders report.

G

Guest

Guest
Erwinn (link):

Basaapjes (link):

Kingunit (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Basaapjes (link):

Owned

emo.gif

Hij doet niet stoer, het is gewoon zo.
Geen geruzie anders report.

Gast
Vind je Owned niet zo uitlokkend geval?

//EDIT//
Ik vraag me af wat dit topic dan doet;
http://www.one2xs.com/threads/25900
http://www.habbo.nl/groups/99137/id/discussions/214380/id

En vervolgens zegt Mindcrime; Deze bestanden zijn vrijgegeven

MyBot:
LEGAAL
Op internet zijn nog maar heel amper oude oldskool Habbo Hotels te vinden. Deze hele oude Habbo Hotels gebruiken de oude bestanden van Sulake, die zelf gepubliceerd zijn door Sulake. Helaas worden Moderators nooit op de hoogte gehouden dat Habbo Hotel 2001 retros legaal zijn. Een retro kan het bijna niet genoemd worden, aangezien het door Sulake gemaakt is en Habbo op fuselight draait is het zeker legaal.
Dus oorspronkelijk mag v17 wat vind jij ervan Lennard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan