ruilbank idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacmob

New member
bijv je wilt host/domein verkopen

je moet dan topic maken met een veiling maken in het topic

je hebt een koper je moet hem in de ruilbank zetten etc etc duurt lang

wat als je bijv een domein wilt verkopen
je gaat naar ruilbank select de domein en de eind prijs de opbied prijs en de begin prijs
one2xs maakt dan auto een topic aan onder jou naam in aanbiedingen
zodra de bin is geboden word er auto een bericht naar de hoogste bieder gestuurd en kan hij het accepteren zodat de punten er gelijk worden af gehaald (indien je de punten hebt)

maar ofc hebben we ook nog hosts

eigelijk precies het zelfde maar met 2 extra velden in de ruilbank

inlognaam :
wachtwoord:

zodra je een bied doet vul je ofc ook de email in die je erop wilt hebben

zodra je de host dus hebt en de punten hebt gestuurd word de nieuwe email er auto op gezet

mis is het slecht idee maar lijkt in mijn zicht wel handig
smile.gif

Semmiiee

New member
Kan wel ja, is op zich niet zo slecht idee, heb het eerder gezien. Maar ik handel toch liever gewoon door te praten enzo met iemand dan alles automatisch. (Automatisch topic, automatisch kopen)..

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
lijkt me wel goed
alleen moet je wel los topic maken voor: automatische topics

en als verkocht is moet de verkopen ook even goed keuren
yummie.gif

Alemaalte

New member
Jacmob (link):
bumpje en ofc kan het altijd aangepast worden
biggrin.gif

Blind? Ik heb al gezegd dat (soortgelijk) idee al is voorgesteld en op de todo lijst staat.

Alemaalte

New member
Jacmob (link):
*geeft nadruk op soortgelijke*

Lennard heeft gezegd dat hij een automatische ruilbank gaat maken, wat wil je nu? Dat mensen hier gaan posten "dankjewel jacmob voor dit ubergeweldige idee dat er niet had gekomen zonder dat je het had voorgesteld, ik vind je ook geweldig omdat je dit bumpt zodat het niet 2de bij suggesties staat maar 1ste zodat ik je idee nog eens kan lezen, want zo geweldig is het!" want dat gaan mensen dus niet zeggen ... leuk dat je een topic aanmaakt voor een al voorgesteld idee, maar bumpen gaat er over.

Sjoerd

Active member
Meest voorgestelde Ideeën
Quote:
Marktplaats
Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.
status: [COLOR= green]Goedgekeurd[/COLOR] (d.d. 15-12-2010)
Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan.

Staat gewoon al op de To-do list. Er staat niet in detail beschreven hoe het gaat worden, maar daar wordt dan wel naar gekeken.

Hier gaat een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan