Ruilen

Thijns

New member
Beste One2xs,
Dit zal vast al eerder besproken zijn. Maar verbaas me nog steeds dat de mogelijkheid er niet is:

Een Ruilfunctie waarbij je zowel punten als producten met elkaar kan ruilen. Als ik nu van iemand een domein wil kopen, moet ik hopen dat deze persoon te vertrouwen is en dat hij het product doorstuurt zodra ik de punten heb overgemaakt.

Waarom is er geen mogelijkheid dat je kunt typen:
Aantal punten dat jij geeft: ......
Producten die jij geeft: Selecteer: * ....., *......, *..... of *.......
Persoon waarmee je ruilt: .......
Aantal punten dat hij geeft: .......
Producten die hij geeft: Selecteer: * ....., *......, *..... of *.......

De andere persoon krijgt dit aanbod en kan er voor kiezen deze handel te accepteren of te weigeren.

Het zorgt er ook voor dat jullie veel minder klachten en opmerkingen krijgen op en over het ruilen. Dat iemand zich niet aan de afspraak houdt etc. Dit zorgt voor meer tevreden klanten en zal jullie heel wat tijd minder kosten.

Thijns

New member
Precies, alles wat je bij one2xs kunt kopen.
Daar kun je dan punten tegenover stellen of een ander product tegenover stellen.

Caner

Held
Heel handig. Net als bij Habbo
biggrin.gif

Wereldhotel

New member
Hopen dat dit er komt
yummie.gif
Word ik nooit meer opgelicht
smile.gif
Behalve nog een klein kansje van oplichting als ik een php script ofzoiets koop
yummie.gif

Thijns

New member
Als ze deze functie nog verder uit zouden breiden (hier kunnen ze natuurlijk zelf voor kiezen of ze dat willen of niet) zou zelfs minder oplichting voor komen bij het kopen van een php script.
Ze kunnen er namelijk ook een functie aan toevoegen dat je een bestand kunt uploaden of link kunt toevoegen en die kunt aanbieden tegenover punten. Dus ipv. een product, een download ter beschikking stellen.

Lennard

Active member
Spyrose (link):
Als ze deze functie nog verder uit zouden breiden (hier kunnen ze natuurlijk zelf voor kiezen of ze dat willen of niet) zou zelfs minder oplichting voor komen bij het kopen van een php script.
Ze kunnen er namelijk ook een functie aan toevoegen dat je een bestand kunt uploaden of link kunt toevoegen en die kunt aanbieden tegenover punten. Dus ipv. een product, een download ter beschikking stellen.
Maar dan kan iemand ook gewoon een leeg .php bestand uploaden ofzo.

Freestyle

New member
Lennard (link):

Spyrose (link):

ja dat kan. maar jullie kunnen het dan heel makkelijk zien of hij het heeft opgelicht. en kunnen hem zo dus makkelijk straffen

Thijns

New member
@Freestyle:

Freestyle (link):

Lennard (link):

Spyrose (link):

ja dat kan. maar jullie kunnen het dan heel makkelijk zien of hij het heeft opgelicht. en kunnen hem zo dus makkelijk straffen

Klopt Freestyle, dat was ook mijn gedachte erachter
thumbsup.gif

Ik snap van One2xs kant dat dit ook veel tijd en energie kost om hier een goed en veiligsysteem achter te maken.
Jullie kunnen er ook kleine bedragen tegenover stellen als je bijv. in bestanden ruilt dat je dan allebei 0,02p moet inleveren voor het tijdelijk up te loaden bestand, bovendien valt er dan een afspraak dat je binnen 2 weken het bestand moet downloaden want dan wordt het van one2xs verwijderd.

@Mikek: Bedankt
wink.gif

Rubenr

New member
Lijkt mij een goed idee. Zo kan de dader makkelijk worden bestraft.
Jullie kunnen er dan voor kiezen dat je een bedrag moet betalen,
om met dit systeem te ruilen. Of zelf een soort vast bedrag per
maand/kwartaal/jaar.

Wiitse

New member
Freestyle (link):

Lennard (link):

Spyrose (link):

Dit is echt een perfecte manier! Op deze manier is de enige manier om iemand op te lichten nog bijvoorbeeld met habbo spullen ofzo. Als je complete accounts verkoopt kun je gewoon de gebruikersnaam en wachtwoord erin zetten.
Ik denk dat iedereen (behalve oplichters) het hiermee eens is!

Jesse

New member
Nice alleen je kan het artikel hosts toevoegen, en daaronder staat de naam van de host wat je ook kunt toevoegen?

2x hetzelfde product dus.

Lennard

Active member
Nee, die hosts geeft aan dat daaronder de hosts komen zegmaar.
Die hosts kun je niet verkopen, alleen als er hosts onder staan.

Bovenaan