Ruilen

Thijns

New member
Hey lennard,
Geweldig! Volgende keer vraag ik aandeel van de winst voor mijn verzonnen onderdeel
yummie.gif

- Misschien is het nog wel makkelijk als je er de mogelijkheid bij geeft om host & domein tegelijk te kunnen versturen aangezien je vaak een totale website verkoopt.
- De functie ook andersom kunt bedienen, punten voor product ipv. product voor punten. Stel dat iemand op het forum een host aanbied en jij denkt die wil ik hebben dat je dan meteen een ruil kunt opstellen. Zodat als de persoon die de host aanbied online komt, meteen het bod kan aannemen.

Lennard

Active member
Haha dat aandeel kan je krijgen hoor, alleen is de winst daarop niet zo hoog.
emo.gif

Je puntjes:
- Daar zat ik ook al aan te denken, maar aangezien ik niet wist hoe het zou bevallen heb ik voor de simpelste manier gekozen
- Heb ik ook aan gedacht
biggrin.gif
maar dan zit je met het probleem dat jij als koper niet weet wat de verkoper precies aanbiedt, dus dan moet je door zijn hosts enzo kunnen neuzen om voor de transactie de juiste host o.i.d. te selecteren

Sjoerd

Active member
Wow, had Lennard niets te doen ofzo?
emo.gif

En was 1 van de snelste ook niet dat ik bij elke post zie of het zondag of maandag of w/e is geplaatst?
emo.gif

Over dat meerdere dingen tegelijk: Misschien kan je net zoals bij http://www.one2xs.com/profiel/forum doen, of gewoon een lijstje en dan checkboxes..

Lennard

Active member
Sjoerd (link):
Over dat meerdere dingen tegelijk: Misschien kan je net zoals bij http://www.one2xs.com/profiel/forum doen, of gewoon een lijstje en dan checkboxes..
Ja idd, maar ik wilde het eerst zo testen, aangezien je bij meerdere dingen tegelijk al die checks ook meerdere moet doen enzo.
t Komt later misschien nog, maar voorlopig blijft het even zo.
yummie.gif

Lennard

Active member
Dat weet ik nog niet.
Ik ben bang dat sommige verkopers niet-werkende .php bestanden gaan uploaden, en dat de kopers dan verwachten dat wij het even uitzoeken, dat brengt een hoop extra werk met zich mee namelijk.

Thijns

New member
Hey Lennard,
Ik wil nog even kwijt dat het er prima uit ziet en dat je het in een fantastisch snelle tijd gemaakt hebt. Het ziet er goed duidelijk en overzichtelijk uit. Onduidelijkheid is er niet because its simple to use
wink.gif
Mijn complimenten!

I Like it!

Ik snap ook volkomen en geef je groot gelijk dat je het klein houdt om te zien hoe het bevalt. Je hebt een geweldige site op je naam staan en ik snap volkomen dat je er voorzichtig mee bent.
wink.gif

Prijs:
Wat ik in mijn laatste bericht zei over een deel van de winst, was meer een grapje als serieus bedoeld maar waardering is altijd leuk. Voor mij is het al leuk om te zien dat op zon succesvolle site als one2xs een klein ideetje van mij is ingebouwd.

Mikek

New member
Ja dat is ook zo maar het is wel beter na te lopen ik wel je er trouwens best wel mee helpen hoor
coool.gif

Lennard

Active member
Spyrose (link):
Wat ik in mijn laatste bericht zei over een deel van de winst, was meer een grapje als serieus bedoeld
Weet ik, maar dank voor je compliment. Uiteraard ben ik blij met elke vorm van input die we krijgen.
smile.gif

Willem

Active member
wow nice! het zou wel leuk zijn als er iets in kwam dat walliekaarten kan ruilen, en dat het automatisch de code checkt voordat je een verzoek stuurt.

Lennard

Active member
Dat werkt ook niet, dan kan de verkoper nadat hij de code heeft verkocht nog snel even de kaart leeghalen.

Willem

Active member
oja was ik ff vergeten.
maar dan kun je toch nog scam aangeven?

want zo kan die koper in ieder geval niet aan komen met ja die code doet het niet enzo, of hij stuurt geen punten in mijn geval.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik vind het zo gewoon goed. Alles waar one2xs controle over heeft kan one2xs nu makkelijk en scamvrij regelen. Alles daarbuiten is op eigen verantwoordelijkheid.

Wiitse

New member
Misschien is het nog handig dat er een optie bij komt, het is een ruilbank maar je kunt geen domeinen, hosts en vpsen RUILEN. Dus bijvoorbeeld dat ik een domein met iemand ruil voor een ander domein.

Robbert

New member
Wiitse (link):
Misschien is het nog handig dat er een optie bij komt, het is een ruilbank maar je kunt geen domeinen, hosts en vpsen RUILEN. Dus bijvoorbeeld dat ik een domein met iemand ruil voor een ander domein.
is dat ooit voorgekomen op one2xs
emo.gif

Bovenaan