Scam melden

Siimo

New member
ik heb eergisteren een scam gemeld in verband met een minecraft account enzo.
nu is gewoon mijn vraag : hoelang duurt het voor een scam-melding wordt gelezen? omdat ik echt wel verslaafd ben aan minecraft
bloos.gif

en ik wil er zo vlug mogelijk terug op kunnen.

Marjolein

Miss Marjolein
De scammeldingen worden -als ik het goed heb- door Lennard behandeld, ik weet dat hij ze niet iedere dag behandeld dus het kan kloppen dat er een paar dagen overheen gaan. Het is ook niet makkelijk om dat allemaal even binnen een paar minuten uit te zoeken, vaak moet hij PBs controleren en dat soort zaken voordat hij kan bepalen wie er gelijk heeft. Gewoon nog even geduld hebben dus.

Siimo

New member
Lennard (link):
Het duurt minimaal 2 weken.

maar het is een dubbele scam-melding; 1. ik ben opgelicht
2. gecrackte accounts zijn illegaal heb ik laatst gelezen.

krijgt die dan niet een beetje voorang?
yes_new.gif

[COLOR= white]grapje =D[/COLOR]

Lennard

Active member
2 kunnen we sowieso weinig aan doen ben ik bang, en 1: bijna iedereen is opgelicht die een scam-melding doet
sadley.gif

Mzuy

New member
Geloof mij als de andere partij(de scammende) in kwestie zich verdedigd met soort van bewijs dan word het een compacte situatie. Ik had het ook met Lennard en mijn Hacker, dat duurde zeker paar weken voor de foute partij aan het licht kwam.

Semmiiee

New member
Lennard (link):
2 kunnen we sowieso weinig aan doen ben ik bang, en 1: bijna iedereen is opgelicht die een scam-melding doet
sadley.gif

Idd,
maar duurt het nou min. 2 weken?
Toen ik even geleden ticket instuurde (is wel iets anders dan scam)
Dan was het binnen 2 dagen beantwoord.

Lennard

Active member
Semmiiee (link):

Lennard (link):
sadley.gif

Idd,

Tickets zijn zo beantwoord en duren ook zeker geen 2 weken, maar scam-meldingen zijn een onwijs gedoe om uit te zoeken en doe ik als ik tijd over heb.

Semmiiee

New member
Epicrobzer (link):
Bij mij had je toch netjes binnen 2/3 dagen geantwoord dacht ik?

Misschien had hij even niks te doen.

Lennard (link):

Semmiiee (link):

Lennard (link):
sadley.gif

Idd,

Tickets zijn zo beantwoord en duren ook zeker geen 2 weken, maar scam-meldingen zijn een onwijs gedoe om uit te zoeken en doe ik als ik tijd over heb.

Ohja
yummie.gif

En ik ben nog nooit gescamt hier, gelukkig
biggrin.gif

Maar ik zeg dan wel de volgende dingen om Lennard of Ruben het
makkelijker te maken

- Zeggen dat we PMs hebben gestuurt.
- Screens via MSN, oid.. (deze kan opgeslagen worden en zo kan de mod/beheerder weten of het echt was!)
- Topic link
- ...

Bovenaan