Scam?

Eleky

New member
Hallo,

Ik heb net van iemand gehoord dat ik dus blijkbaar FELS heb gescamt, het schijnt een bestaand leden systeem te zijn dat ik ietsjes bewerkt is...
Hij riep dat hij me als scammer ging aangeven, dus nu wil ik graag weten wat ik tegen zon melding kan doen.
Krijg ik bericht ofzo als iemand mij als scammer meld waarin ik mijn verweer kan geven ofzo?
Want de belediging slaat helemaal nergens op..

Gr
Eleky

EDIT: Dreiging is al weg, zie net dat de persoon in kwestie verbannen is.
Maar zou nog steeds graag antwoord willen op mijn vraag, aangezien dit nergens echt staat uitgelegd
wink.gif

Therichg

New member
je kunt er denk ik niets tegen doen, stuur pb naar lennard/ruben met alle info en hij probeert wel iets

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Indien wij een scam melding krijgen kijken wij of deze geldig is of niet. Indien hij ongeldig is wordt er verder niet meer naar gekeken. Indien hij wel geldig is zullen wij, wanneer er meer meldingen binnen komen, maatregelen nemen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Voor zover ik weet word er (bij twijfel) wel verhaal gehaald bij de scammer.

Eleky

New member
Okay mooi, bedankt voor de antwoorden.
De persoon in kwestie dreigt nu met vriend die niet verbannen is, maargoed, daar hoef ik dus niet bang voor te zijn

Lennard

Active member
Er wordt pas verhaal gehaald bij de scammer als we op het punt staan hem te verbannen, en er dus al 2 of meer aangiftes zijn binnengekomen die volgens ons kloppen.
Als we hele vage aangiftes binnenkrijgen dan weigeren we die of we zetten hem als twijfelachtig in het systeem, het is een ontzettend gedoe om alle aangiftes na te lopen terwijl er maar een paar scammers verbannen gaan worden.

Bovenaan