Security

Habgallery

New member
Hallo heb een vraagje hebben jullie iets dat ik me website goed kan beveiligen voor mensen die ddos /F5 heletijd/(hackers) doen ? , en als je hebt kun je me vertellen of ik iets er nog voor moe doen bv in bestand plaatsen en dan ergens script zetten ofzo ?

Marvinn

Active member
Ja ik zoek ook nog zo script die als je meer dan 2 min F5 doet dat je de website 5 min niet kan bezoeken ofzo.

Want daardoor HAD ik nu al 3 dagen problemen
yummie.gif

Tgrm

New member
Nickjexx (link):
Ja ik zoek ook nog zo script die als je meer dan 2 min F5 doet dat je de website 5 min niet kan bezoeken ofzo.

Want daardoor HAD ik nu al 3 dagen problemen
yummie.gif

Jullie kunnen een timer maken in javascript en een $_SESSION[tijd] instellen... de tijd loopt af en je kunt de site pas bezoeken als de $_SESSION[tijd] op 0 staat. Het kan misschien ingewikkeld zijn, maar ook een uitdaging! 8)

Gerritzwn

New member
Een F5 refresh e.d. kun je niet opvangen met PHP, javascript etc. etc. de request is namelijk al verzonden naar apache (= de webserver). Je zou dus moeten beveiligen op niveau van Apache, echter kun je hier als klant niet bij waardoor je het dus niet kunt beveiligen.

Je kunt hooguit voorkomen dat alle data van de site geladen wordt. Echter.... een DDos aanval is eigenlijk niets meer of minder dan het openen en sluiten van connecties naar de webservers op een specifieke port. Ook bij het veroorzaken van een hoge load, hoeft er geen data te komen zolang de ports maar geopend en gesloten worden (in rap tempo).

Met een scriptje opvangen gaat dus niet echt.

Bovenaan