Zou het kunnen dat server 1 problemen heeft? Ik kan niet op mijn sites, maar wel op direct admin.
Nicopara Active member 3 feb 2011 #2 Zou het kunnen dat server 1 problemen heeft? Ik kan niet op mijn sites, maar wel op direct admin.
Marjolein Miss Marjolein 3 feb 2011 #3 hmz, mijn site wordt idd ook niet weergegeven, ligt dus aan de server.
L Lennard Active member 3 feb 2011 #6 Nee, meestal zijn het gehackte pcs o.i.d. Hoster is er mee bezig, ik hoop dat het bij 1x blijft...
Nicopara Active member 3 feb 2011 #7 Lennard (link): Nee, meestal zijn het gehackte pcs o.i.d. Hoster is er mee bezig, ik hoop dat het bij 1x blijft... Dat hoop ik ook.
Lennard (link): Nee, meestal zijn het gehackte pcs o.i.d. Hoster is er mee bezig, ik hoop dat het bij 1x blijft... Dat hoop ik ook.
Christum Member 3 feb 2011 #9 ik hoop het voor jullie ook anders komen jullie in de zelfde wereld als server 2, ook elke 24 tot 48 uur offline
ik hoop het voor jullie ook anders komen jullie in de zelfde wereld als server 2, ook elke 24 tot 48 uur offline
Ewan New member 3 feb 2011 #12 Shredder (link): Check ip dan na van dosser en geef ip aan mij:? Lijkt me niet dat ze zomaar een ip aan iemand weggeven
Shredder (link): Check ip dan na van dosser en geef ip aan mij:? Lijkt me niet dat ze zomaar een ip aan iemand weggeven
Luukvdo New member 3 feb 2011 #13 Sowieso is het over het algemeen niet 1 bepaald IP dat een ddos uitvoert
H Hdradio New member 4 feb 2011 #14 Het zijn vaak IPs die niet uit Nederland komen, sowieso moet je een heel botnet hebben wil je een leuke DDos uitvoeren ^^
Het zijn vaak IPs die niet uit Nederland komen, sowieso moet je een heel botnet hebben wil je een leuke DDos uitvoeren ^^
Nicopara Active member 4 feb 2011 #15 Mijn site is i.i.g. weer bereikbaar. Probleem lijkt me opgelost. slot?
Marjolein Miss Marjolein 4 feb 2011 #16 lijkt me wel handig om nog even open te laten, net als die topic betreft server 2. Als er nog problemen zijn dan kunnen ze hier gemeld worden.
lijkt me wel handig om nog even open te laten, net als die topic betreft server 2. Als er nog problemen zijn dan kunnen ze hier gemeld worden.