Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christum

Member
ja ik heb zeker teweinig geduld zeker als je er ondertussen al 2.30 min er niet meer op kan en IK NIETS BELANGRIJKS MOET DOEN VOOR 0:00 UUR!

en dan kan je nog eens minimaail 3 jaar wachten tot reactie daar ga ik echt niet op wachten ik wil ook verder aan de site maar dat hebben ze hier niet door
confused.gif

Luukvdo

New member
Ik snap best dat je het lang vindt duren maar je het enige wat je nu kan doen is geduld hebben[SIZE= 18px].[/SIZE]

Christum

Member
ja en dat heb ik absolut niet als ik iets voor 0:00 uur MOET inzenden zou eigenlijk al om 21:00 uur weg moeten zijn
confused.gif

Maar heb nog gelukt gehad dat ik tot 0:00 uur kan uitstellen en langer kan absolut niet dus ik vind dit gewoon stresvol maar door die klote blacklist kan ik nergens meer op
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif

Christum

Member
ja ik heb al een oplossing gevonden,
Ben gewoon op het netwerk van de buren gegaan dan kan ik er ook aan verder
wink.gif

en dan hoop ik dat het morgen is opgelost nu kan ik toch doen wat ik moest doen
biggrin.gif

Shahiem

Active member
Dan moet je hier niet hosten, als je toch zeurt over problemen. Doe wat ik ook heb gedaan: Neem een andere host, klaar is kees.
emo.gif

Luukvdo

New member
Lasertools (link):
wink.gif

biggrin.gif

Je bent inmiddels van de blacklist af. Je stond er op omdat je te vaak foutief had ingelogd op de FTP

Christum

Member
Luukvdo (link):

Lasertools (link):
wink.gif

biggrin.gif

Je bent inmiddels van de blacklist af. Je stond er op omdat je te vaak foutief had ingelogd op de FTP

waarom had ik dit idee al?
Ik heb maar 2x een foutmelding gehad met een verkeerd wachtwoord?
Of geld dit soms ook voor de database enz enz enz?
Ik vind dit nogal iri
confused.gif

Lennard

Active member
Ik snap dat de downtime irritant is, maar je maakt mij niet wijs dat je 500 leden verliest. Het is niet zo dat de sites dagen offline zijn geweest ofzo. Je hebt dan gewoon al een onwijs slechte ledenbinding.

En ik wil niks goedpraten, maar ik heb het idee dat iedereen elkaar ook een beetje bang zit te praten door alle problemen op ons af te schuiven. Mensen loggen te vaak in met een verkeerd wachtwoord, hebben retros op hun VPS, hebben hun domeinnaam niet in DA gezet, hebben verkeerde adresgegevens bij het bestellen van een domein ingevuld, enzovoort; en bij al die problemen krijgen wij de schuld.

Nogmaals, ik snap dat het enorm vervelend is dat de server down is, maar je kunt ook realistisch zijn en bedenken dat dit NIKS met het feit te maken heeft dat de hosting gratis is, en dat dit voor zover ik me herinner de eerste sinds de oprichting van one2xs is dat de server in 2 weken tijd een dergelijke hoeveelheid problemen heeft gehad.
Het is echt niet zo dat we zoiets hebben van "het is toch gratis dus ze klagen maar lekker", we doen er alles aan om de problemen op te lossen, maar wees wel realistisch en bedenk ook even dat dit bij andere hosters ook zomaar kan gebeuren.

Maar als je denkt dat het beter is voor je site om naar een andere hoster over te gaan: ga je gang. Zoals altijd helpen wij je graag, ook met backups maken als je weggaat.

Lennard

Active member
Ninooo (link):
Dus als je verkeerde adres gegevens invult, Laat dat de server ook crashen ?
Nee, maar we krijgen vaak zat klachten van "jullie server werkt niet!!!!" terwijl dat helemaal niet de oorzaak is. Het is dan bijvoorbeeld een domeinnaam die niet is geregistreerd omdat adresgegevens niet klopten.

Ssander

New member
Waarom kan mijn vriend nog steeds niet inloggen, bij hem thuis.
bij zijn tante kan hij het wel...
maar als hij bij hem thuis doet, laad hij niet... en doet ie het nie

Marjolein

Miss Marjolein
dan staat zijn IP op de blacklist, hiervoor moet hij even een ticket aanmaken dan wordt zijn IP eraf gehaald. Dit komt omdat hij waarschijnlijk een paar keer een foute inlogactie had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan