Ik snap dat de downtime irritant is, maar je maakt mij niet wijs dat je 500 leden verliest. Het is niet zo dat de sites dagen offline zijn geweest ofzo. Je hebt dan gewoon al een onwijs slechte ledenbinding.
En ik wil niks goedpraten, maar ik heb het idee dat iedereen elkaar ook een beetje bang zit te praten door alle problemen op ons af te schuiven. Mensen loggen te vaak in met een verkeerd wachtwoord, hebben retros op hun VPS, hebben hun domeinnaam niet in DA gezet, hebben verkeerde adresgegevens bij het bestellen van een domein ingevuld, enzovoort; en bij al die problemen krijgen wij de schuld.
Nogmaals, ik snap dat het enorm vervelend is dat de server down is, maar je kunt ook realistisch zijn en bedenken dat dit NIKS met het feit te maken heeft dat de hosting gratis is, en dat dit voor zover ik me herinner de eerste sinds de oprichting van one2xs is dat de server in 2 weken tijd een dergelijke hoeveelheid problemen heeft gehad.
Het is echt niet zo dat we zoiets hebben van "het is toch gratis dus ze klagen maar lekker", we doen er alles aan om de problemen op te lossen, maar wees wel realistisch en bedenk ook even dat dit bij andere hosters ook zomaar kan gebeuren.
Maar als je denkt dat het beter is voor je site om naar een andere hoster over te gaan: ga je gang. Zoals altijd helpen wij je graag, ook met backups maken als je weggaat.