Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smiegles

Active member
Blah (link):

Smiegles (link):
Moeten die 2 users dan een Schadevergoeding betalen
lijkt me niet denk ik
redface.gif

Waarom niet?

Ze hebben voor 20-40 leden (ofzo) voor gezorgt dat hun site(s) niet beschikbaar waren/zijn

Ik vind dat ze voor de rechter mogen, als ze daadwerkelijk die schade hebben aangericht. En lekker een schadevergoeding aan alle server2 bezitters en aan one2xs moeten betalen..

Jha en?
Dat weten hun toch niet?
Als je een Site host dan ga je er toch van uit dat de cijfers Kloppen?
en Trouwens

one2xs is niet aansprakelijk waarom de leden wel?

Lennard

Active member
Dat weten we nog niet, maar waarschijnlijk niet omdat het er niet op lijkt dat ze het bewust hebben gedaan.

Als jij ineens zou horen dat het door jou kwam dan zou je ook niet echt blij zijn als je ineens een paar honderd euro moest betalen terwijl je zelf niet wist dat je iets fout deed.

Maar zoals Marjolein zegt, we weten nog niet eens zeker of het nu opgelost is.

edit: maar de hosteigenaren krijgen natuurlijk wel een vergoeding voor alle downtime

Patricka

New member
Blah (link):

Smiegles (link):
Moeten die 2 users dan een Schadevergoeding betalen
lijkt me niet denk ik
redface.gif

Waarom niet?

Ze hebben voor 20-40 leden (ofzo) voor gezorgt dat hun site(s) niet beschikbaar waren/zijn

Ik vind dat ze voor de rechter mogen, als ze daadwerkelijk die schade hebben aangericht. En lekker een schadevergoeding aan alle server2 bezitters en aan one2xs moeten betalen..

Als het jouw website zo zijn, zou jij dan een schade vergoeding willen betalen van een paar honderd euro?
emo.gif

Braam

New member

Lennard (link):
Als jij ineens zou horen dat het door jou kwam dan zou je ook niet echt blij zijn als je ineens een paar honderd euro moest betalen terwijl je zelf niet wist dat je iets fout deed.

Patricka (link):
Als het jouw website zo zijn, zou jij dan een schade vergoeding willen betalen van een paar honderd euro?
emo.gif

Was al gereageerd en had ik toen dit nog gereageerd:

Blah (link):
Hoeveel
biggrin.gif
?

@Smiegels & @Lennard
Zo had ik er niet overna gedacht
yummie.gif

//Edit: Server 2 weer down

//Edit2: Weer back

Liteonit

New member
Omstreeks 22:00u waren de volgende servers voor korte tijd offline:

VPS #1
VPS #3
Webserver #2

Dit staat los van het probleem op Webserver #2
ATS switch in het rack was overleden, gevolg was uitval op de uitgaande power feed. Een deel van de servers heeft hierdoor 5 tot 10 minuten zonder power gezeten.
Inmiddels is de betreffende ATS vervangen door een nieuw exemplaar en is alles weer up and running
smile.gif

Marvinn

Active member
Hij is al meer dan 16 min sloom.

Toen het sloom begon te worden had ik meteen offline melding gedaan.

Nu maar afwachten
biggrin.gif

Christum

Member
je kan beter zeggen dat hij er weer uit ligt voor zo 99.99%
ik kan er zelf namelijk ook nergens meer op .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan