Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukvdo

New member
Smiegles (link):

Mentimjojo (link):

Smiegles (link):
Inderdaad zet maar weer effe snel online ik ben pist

En dat kan zo maar?
xd.png
als er problemen zijn duurt het even voor het opgelost is...

Als iets snel off gaat moet het Snel te fixen zijn als iets vaak stuk is weet je hoe je het repareert.

Trouwens Gratis Maakt zijn Daden waar en laat zien wat het resultaat is
emo.gif

Was het maar zo makkelijk te fixen
sadley.gif

Holoday

New member
Hij ligt eruit, hij doet nergens.. Maar hoe zat het nou met overstappen naar server 3 ofzo?
Dat kon ofzo? Is zeker al geweest
confused.gif

Luukvdo

New member
Smiegles (link):
K snap het Probleem niet hoor
na 1 maand zou het toch wel Opgelost Moeten zijn

Ben ik het mee eens, maar als je niet weet waar het door veroorzaakt wordt kun je het ook niet oplossen

Holoday (link):
Hij ligt eruit, hij doet nergens.. Maar hoe zat het nou met overstappen naar server 3 ofzo?
Dat kon ofzo? Is zeker al geweest
confused.gif

Daar wachten we nog even mee. Wanneer dit komt merk je dat vanzelf
smile.gif

Janm

Active member
Klinkt goed. Hoop dat die er zo weer is, wil voordat ik ga nog fftjes 2 paginas uploaden
smile.gif

Rogier

New member
@smiegles: ik begin me echt aan jou te irriteren. Jij word enorm boos. De beheerders geven aan dat ze bezig zijn met een oplossing. Meer kunnen zij niet doen.

Probeer het zelf op te lossen en zoek een tijdelijke host. Niet alles gaat vanzelf in het leven.

Smiegles

Active member
Rogier (link):
@smiegles: ik begin me echt aan jou te irriteren. Jij word enorm boos. De beheerders geven aan dat ze bezig zijn met een oplossing. Meer kunnen zij niet doen.

Probeer het zelf op te lossen en zoek een tijdelijke host. Niet alles gaat vanzelf in het leven.

Een tijdelijke host is het Domst wat ik ooit gehoord heb.
Dan moet ik Me database overzetten en met Site en als het het dan weer doet zeker weer doorlaten Linken.

Wat jullie hier niet snappen is dat het wel een BETAALDE host is he
emo.gif

Rogier

New member
Ik zeg toch niet dat het geen betaalde host is?

een tijdelijke host is in dit geval de enige oplossing. En sorry hoor, database overzetten? Gewoon de sql erin gooien dus.

Maar ik snap het al door de reactie van jou; Je bent gewoon te lui om er zelf iets aan te doen. Je verwacht dat de beheerders het wel voor je oplossen. En zelfs als je merkt dat de beheerders simpel weg niet in staat zijn om het op te lossen geef je niet toe. Je word alleen maar boos.

Nou smiegles, ik zou je vertellen. Boos worden helpt helemaal niks. De beheerders doen er alles aan om het op te lossen. En jouw gezeik zal ze niet extra motiveren.

Smiegles

Active member
1.) ja ik ben lui. en dat moet kunnen want alles zou gewoon moeten werken
2.) Ik ben inderdaad Boos want dit Topic is geopend op 10 januari 2011 en het is nu 12 februari 2011

Misschien Zie je het niet maar dat is een hele maand. waarbij ik geen maatregelen meer ga nemen.
en ik citeer ."En jouw gezeik zal ze niet extra motiveren."

Ik zal je een geheim verklappen.
Als we niks doen waren we nu nog verder van huis

Marjolein

Miss Marjolein
Smiegles (link):
Ik zal je een geheim verklappen.
Als we niks doen waren we nu nog verder van huis
Volgens mij heb jij het idee dat de beheerders het niks kan schelen of zo? Maar ik zal jou een geheimpje verklappen, ook al zeurden jullie niet steeds dat de server er weer uit ligt dan nog hadden Lennard en Ruben alles in het werk gesteld om de problemen op te lossen. Denk je dat hun het leuk vinden om te betalen voor een server die er steeds uit ligt? Nee, ze willen kwaliteit leveren omdat dit je visite kaartje naar buiten is om nog meer leden aan te trekken. Dus wees niet bang, er komt een oplossing en ja dit duurt nu bijna een maand maar je moet er ook rekening mee houden dat Lennard en Ruben ook nog studeren, werken en een priveleven hebben. Ook zijn ze afhankelijk van liteserver die ook niet altijd tijd heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan