Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerritzwn

New member
Lennard (link):
Om zulke problemen verder te voorkomen hebben we de functie mysql_pconnect() uitgeschakeld. Het kan zijn dat je daardoor foutmeldingen in je systeem krijg. Vervang dan gewoon mysql_pconnect door mysql_connect en dan werkt het weer.

mysql_pconnect() is een functie zonder toegevoegde waarde, dus de mogelijkheden worden niet beperkt.

Wellicht ook geen overbodige luxe voor scriptn00bs e.d. om mysql_close(); te gebruiken. Het is niet verplicht in PHP, maar voorkomt wel het onnodig lang open laten staan van verbindingen met MySQL.

Sjoerd

Active member
Bij mysql_connect is geen mysql_close nodig.

Quote:
Note:

The link to the server will be closed as soon as the execution of the script ends, unless its closed earlier by explicitly calling mysql_close().

Luukvdo

New member
Momenteel wordt er iets omgezet zodat we binnenkort weer terug kunnen naar de oude server (die nu dus gecrasht is), dit duurt hooguit een paar minuten

Remonb

New member
waar in groningen staat de server precies? ga ik ff kijken bij me host
schater.gif

Allard

New member
Vriendje (link):
Server 2 weer uit de lucht, is nogal vaak tegenwoordig. VPS 2 ook al!

Klopt, het is toch niet alweer raak mag ik hopen?

Luukvdo

New member
VPS server 2 is niet meer in gebruik dacht ik. Die moet alleen nog een keer uit de lijst denk ik

Luukvdo

New member
Ik hoor net dat de server afgelopen nacht uit het rack gehaald is. Hij moet dus nog van die pagina af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan