Een plek waar een heleboel servers bij elkaar zijn
Ninooo New member 15 jan 2011 #82 Luukvdo (link): Een plek waar een heleboel servers bij elkaar zijn Dus gewoon in een gebouw D:
S Smiegles Active member 15 jan 2011 #86 Jha hij licht er weer af Mijn site Smiegles.nl is ook niet meer berijkbaar
Christum Member 15 jan 2011 #87 habboway.be ook niet habbotjes.be ook al nie dus dat zijn er la zeker 3
Marvinn Active member 15 jan 2011 #89 VPS Server 2 is nosteeds down @ Me melding is sinds dat VPS server 2 down is nog niet behandeld
Luukvdo New member 15 jan 2011 #90 Als je het topic gelezen had dan had je gezien dat die niet meer in gebruik is en nog uit het lijstje moet
Als je het topic gelezen had dan had je gezien dat die niet meer in gebruik is en nog uit het lijstje moet
Christum Member 15 jan 2011 #91 okee maar kan er dan iets aan server 2 gedaan worden ? ik was net zo goed bezig met een pagina
Luukvdo New member 15 jan 2011 #92 Ik heb het aan de hoster doorgegeven maar ik heb er verder nog niks van gehoord
Marvinn Active member 15 jan 2011 #94 Luukvdo (link): Als je het topic gelezen had dan had je gezien dat die niet meer in gebruik is en nog uit het lijstje moet Ohh sorry. Maar me phpmyadmin heeft aan: phpMyAdmin - Fout #1040 - Too many connections
Luukvdo (link): Als je het topic gelezen had dan had je gezien dat die niet meer in gebruik is en nog uit het lijstje moet Ohh sorry. Maar me phpmyadmin heeft aan: phpMyAdmin - Fout #1040 - Too many connections
Luukvdo New member 15 jan 2011 #95 Server was vastgelopen en wordt nu herstart. Er is weer een rotte appel bezig maar de server kan niet zien wie omdat de server steeds vastloopt
Server was vastgelopen en wordt nu herstart. Er is weer een rotte appel bezig maar de server kan niet zien wie omdat de server steeds vastloopt
Marvinn Active member 16 jan 2011 #100 Laten we nou niet in dit topic verder gaan voordat deze ook gesloten wordt.