Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Meutr (link):
Is dit trouwens nog steeds te wijten aan hetzelfde probleem?
En heeft deze host dergelijke problemen (server crash/trage websites..) vaak? Ik ben hier namelijk net nieuw.
emo.gif

Servers hebben eigenlijk allemaal zonder problemen gedraaid, pas had de VPS server een tijdje problemen en nu deze server. t Is echt niet zo dat ze er elke dag uit liggen ofzo.

Sjoerd

Active member
Rubdos (link):
sadley.gif
Ik wilde net een Server bestellen xD
Die komt dan op S2 en dan had ik een probleem
yummie.gif

Waarschijnlijk bedoel je host?

Christum

Member
ik wil niet veel zegen maar licht het aan mij of is de server langzaam met bestanden aanpassen?
Normaal moet hij noooit wachten op de server en nu wel
sadley.gif

Marvinn

Active member
Ja laten we maar weer hopen dat het snel is opgelost.
schater.gif

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Too many connections in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Christum

Member
ik was net bezig met javascript slopen voor het nieuws systeem, aangezien ik geen javascript kenner ben was ik blij dat de site overleefde
yummie.gif
maar dan valt de server weer weg
sadley.gif

EDIT: DATABASE IS DOOD
confused.gif

Janm

Active member
Ene keer staat er mappenlijst ontvangen, even later: verbinding verbroken. En dan weer opnieuw, opnieuw, opnieuw....
Blijft herhalen
emo.gif

Luukvdo

New member
Ik weet er momenteel net zo weinig over als jullie omdat de hoster niet op msn reageert. Ruben heeft een sms gestuurd dus dat is ff afwachten

Meutr

New member
Als deze problemen wel degelijk weer door een DDOS aanval gebeurt zijn, dan vind ik toch echt dat daar wat moet tegen gebeuren. Het kan niet zijn dat de server er bij iedere DDOS-aanval er gelijk uit ligt. Ik begrijp dat het duur is, maar misschien kunnen jullie gewoon een soort inzamelfonds beginnen? Dan kan iedereen puntjes kopen om zon bescherming tegen DDOS te gaan kopen. Ik heb vernomen dat zo iets rond de 1000 euro kost, wel, na een tijd moeten we daar toch echt wel aan geraken?
yummie.gif

Door zon DDOS beschermingsding zijn jullie er als host ook weer beter op geworden, wat jullie kunnen gebruiken in reclames e.d. meer, en wat dus meer klanten zal opleveren (en dus inkomsten).

Luukvdo

New member
Ik heb het vermoeden dat zoiets toch wel meer dan 1000 euro kost.
Als ik het me goed herinner had de hoster het een keer over 15.000 euro

Daiman

New member
Luukvdo (link):
Ik heb het vermoeden dat zoiets toch wel meer dan 1000 euro kost.
Als ik het me goed herinner had de hoster het een keer over 15.000 euro

ja een dergelijke met goede stats e.d die veel request kan verwerken betaal je die prijs ja
jullie kunnen we zeuren steeds dat het dan gewoon slecht is dat ze dat niet hebben en dat de servers bij elke ddos er uit licht

maar dit wordt meestal door habbo-sites veroorzaakt en zo wordt een vriendengroep bijvoorbeeld opgeroepen om die site te DDoSsen en ja met een aantal snelle verbindingen kan de server zo vol zitten maar iedere hoster kan dit overkomen dus niet alleen one2xs

Luukvdo

New member
Precies, en dat is juist het gevaar van een server met zoveel hosts. Dan hebben er vaak veel mensen last van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan