Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinkoch

Eindbaas
eigelijk zouden er nog 1 of 2 servers erbij moeten komen dan hosten we minder op de servers dan zijn ze minder belast en dus ook beter

Luukvdo

New member
Spelmaffia (link):
eigelijk zouden er nog 1 of 2 servers erbij moeten komen dan hosten we minder op de servers dan zijn ze minder belast en dus ook beter

Kost wel meer geld voor de beheerders

Luukvdo

New member
Ik heb net van de hoster gehoord dat hij het verkeer naar de server dicht heeft gezet omdat er weer overlast was. Lennard weet er ook van. Het enige wat we kunnen doen is afwachten

Robinkoch

Eindbaas
hij is down robinsweb.nl
maar hosting niet
alleen de site

edit: was lekker krijgen wij ook een schade vergoeding?
zoals punten of hosting langer geldig?

Mitchh

New member
Bij mij ligt nu mn site elke avond even plat. En niet over One2xs te spreken, bij mij liggen ze er ook elke avond even uit.

Christum

Member
weet je al wanneer die server weer online is.

Zo is een site online houden ook echt niks als dit elke avond is en dan al 1 week lang
confused.gif

Luukvdo

New member
Ik kan er momenteel nog niks over zeggen. Ik denk dat de hoster wacht totdat het weer wat rustiger is maar wanneer dit is durf ik niet te zeggen

Alemaalte

New member
Lasertools (link):
ja waarom maken jullie van vps server 2 dan geen webserver 3?

of is dat niet mogelijk ofzo?

Ze hebben nu al te weinig vpssen.

Luukvdo

New member
VPS server 2 is niet meer in gebruik dus in principe zou het kunnen. Ik weet alleen niet of dat daadwerkelijk gaat gebeuren

Christum

Member
maar als het wat rustiger wordt zeg je he....
Dan kan je de server netzogoed nooit meer on zetten want iedereen wil de sites op
confused.gif

En dan doen ze regelmatig eens f5 en dan heb je het probleem al............................

Marvinn

Active member
Op mij website werkt dat niet meer.

Als er een mysql error komt wordt je doorgelinkt naar een witte pagina met tekst dat er een storing is.

10 Seconden later wordt je weer gelinkt naar me website
smile.gif

Robinkoch

Eindbaas
ik hoorde dat
rickdb die nu ban heeft wraak wilt nemen
en anderen heeft ingeschakelt om het te doen
( zijn vrienden )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan