Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Lasertools (link):
okee dus het komt er op neer dat er iemand een programma heeft gemaakt die autmatisch om bepaalde tijden de server laat crashen om het zo maar te zegen...

En ik vind het dus NAAR MIJN zin dat er niks aan gedaan wordt omdat ik er niet veel van merk dus daarom staat er ook dat er naar mijn zin
yummie.gif

Maar er wordt dus wel wat aan gedaan, maar omdat ik (en denk ook andere) er niks van merken dit soort miscommunicaties (ofzoiets) ontstaan.
Nouja, als ik elke dag uitgebreid ga vertellen wat we hebben gecheckt en geprobeerd dan weet degene die zit te knoeien (als het echt iemand is) of we hem op het spoor zijn, en waar we naar zoeken, dus dat werkt averechts.

@ Nickjexx: volgens de hoster niet, maar dat ga ik vanavond verder uit proberen te zoeken.

Marvinn

Active member
Ja dat wist ik,

Maar zou iemand one2xs proberen te laten crashen? Want vanmiddag is one2xs een paar keer uitgevallen.

Christum

Member
vanmiddag is alls van one2xs offline geweest wat ik weet server 1, server 2 en de vps weet ik niet maar ook one2xs zelf was offline

@lennard, dat is idd ook waar zo weet de hacker wel meteen hoe je hem probeerd te vinden maar ik (en misschien meer) leden zouden het fijn vinden als er zo nu en dan wat updates zijn die voor ons nuttig zijn maar voor de hacker niet.

Lennard

Active member
Lasertools (link):
vanmiddag is alls van one2xs offline geweest wat ik weet server 1, server 2 en de vps weet ik niet maar ook one2xs zelf was offline

@lennard, dat is idd ook waar zo weet de hacker wel meteen hoe je hem probeerd te vinden maar ik (en misschien meer) leden zouden het fijn vinden als er zo nu en dan wat updates zijn die voor ons nuttig zijn maar voor de hacker niet.
Ja maar wat voor updates zijn voor jullie nuttig en voor de hackers niet?

Als ik elke dag "we zijn er druk mee bezig maar hebben nog geen oplossing" zeg dan heb je daar ook weinig aan denk.

Marvinn

Active member
Oh oke.

Maar als je het kan zien zou ik deze website voor >1< dag blokkeren.

En kijken of daar het probleem zit.

Daiman

New member
is er geen foute cronjob ofseuw.
dat gaat altijd op een bepaalde tijd en dat er dan een zwaar belastende mysql query wordt gedraait en dat hij niet goed gescript is zodat de verbinding open blijft staan ofseuw

Daiman

New member
nou met een cronjob die een zware mysql query start zal de diskload ook hoog zijn want er wordt dan in je database geschreven. en database staat ook op de disk

Luukvdo

New member
Ook weer waar. Maargoed, de hoster is het aan het uitzoeken dus we zullen het vanzelf wel horen wat het is

Christum

Member
server is alweer offline en heeft het vandaag nog niet eens 1 dag vol gehouden
confused.gif

Kan hier echt iets zo snel mogelijk aan gedaan worden dit is echt niet fijn...
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Luukvdo

New member
Lasertools (link):
confused.gif

frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Het probleem is dat we niet goed weten wat omdat we niet weten wie/wat dit precies veroorzaakt. Wanneer dat duidelijk is kunnen we er iets aan doen

Christum

Member
Luukvdo (link):

Lasertools (link):
confused.gif

frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Het probleem is dat we niet goed weten wat omdat we niet weten wie/wat dit precies veroorzaakt. Wanneer dat duidelijk is kunnen we er iets aan doen

ik hoop het maar, ik erger me er DOOD aan
frown.gif
cry.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan