Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukvdo

New member
Blah (link):
hoe kan die user dan zoveel diskload gebruiken?
confused.gif
?
Het is toch zo dat je een maxiumum hebt en daar niet teboven kan???

Was het maar zo, dan was dit probleem er niet

Smiegles

Active member
ik heb nu 3 fouten gezien
1 DNS fout
2 een Hacker met zwaare DDos attacks
emo.gif

3. 1 gebruiker die in zijn eentje teveel diskload gebruikt

Eigelijk
ik geloof er geen zak van
redface.gif

Marjolein

Miss Marjolein
ik snap dat jullie teleurgesteld zijn maar one2xs doet dit natuurlijk niet expres om jullie te pesten. Wij vinden dit zelfs nog vervelender dan jullie zelf. One2xs wil haar klanten natuurlijk tevreden houden en zeker niet kwijt raken. Als er een oplossing was dan hadden we die allang aangegrepen.

Marjolein

Miss Marjolein
wat heb je NU aan een vergoeding? Laat de beheerders en liteserver eerst het probleem proberen op te lossen daarna kunnen we gaan discussiëren over een eventuele vergoeding.

Bengt

New member
Ja, maar dat probleem oplossen doen ze ook niet, ik heb nog geen enig effect gemerkt. Zei denken gewoon, we hebben het geld binnen. Dus we zeggen mooi niks.

Sebas

Active member
Bengt (link):
Ik word echt GEK, ik verwacht eigenlijk gewoon een vergoeding. nu.

Ik draai zelf ook op Server 2 maar ik hoef geen vergoeding hoor als dit maar opgelost wordt.

Bengt (link):
Ja, maar dat probleem oplossen doen ze ook niet, ik heb nog geen enig effect gemerkt. Zei denken gewoon, we hebben het geld binnen. Dus we zeggen mooi niks.

Moet je nu niet zo gaan praten want je weet helemaal niet wat er rondom de servers gebeurd of er gemonitordwordt etc etc dus moet je nu niet zulke uitspraken gaan doen als je zelf niet weet wat er achter de schermen gebeurd.

Luukvdo

New member
Bengt (link):

Waar slaat dat nou weer op?
We zijn er wel mee bezig maar het is gewoon enorm lastig op te lossen
sadley.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Bengt (link):
ZIJ denken zo helemaal niet, jemig zeg. Je merkt niks omdat het probleem nog steeds niet opgelost is maar er wordt wel degelijk gezocht en getest. En vergeet niet dat ze dit niet 24 uur per dag kunnen doen, het zijn ook gewoon maar mensen met ook nog andere werkzaamheden.

Marvinn

Active member
Codeblok:

1

Lost connection to MySQL server at reading initial communication packet, system error: 104 in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Beetje vreemde error vind je niet?

Bengt

New member
Codeblok:

1
2
3
4

ik heb nu 3 fouten gezien
1 DNS fout
2 een Hacker met zwaare DDos attacks
3. 1 gebruiker die in zijn eentje teveel diskload gebruikt

Welke fout is het morgen?

Marjolein

Miss Marjolein
het is nu wel duidelijk bengt dat je je ergert en dat je ons niet gelooft...maar erover door blijven zeuren heeft geen zin. Je bereikt hier niks mee behalve dat wij ons aan jou gaan irriteren en dat lijkt me ook niet de bedoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan