Server 2 down?

Habbof

New member
Ik heb er ook al last van
sadley.gif

Habbof

New member
Ja. Voorheen viel site nooit weg, naja 1x per dag ofzo. Nu valt hij om de 15 minuten weg, en dan kun je er een bepaalde tijd niet op. Tenminste bij mij.

Neem bijvoorbeeld mijn site: http://www.michael.s2.one2xs.com

Vanaf vanmiddag waren ik en nickjexx eraan het werken. Ineens viel hij bij mij weg, en werkte de site bij hem. Na 15 minuten viel de site steeds weg bij nickjexx en toen deed hij het bij mij. En zo veranderd het steeds.

//Luukedit: 2 berichten samengevoegd

Marvinn

Active member
Ja net wat jij zegt

Dan doet hij het bij jou => Werkt hij niet bij mij

Dan werkt hij bij mij => Werkt hij niet bij jou

Lennard (link):
Hm oke. Voorheen werkte het wel altijd goed, toch?

Ja. Alleen vandaag valt hij vaak uit

Bengt

New member
Spinix.nl is vandaag vlink onder vuur gebracht door een stel hackers, ze hebben mijn hele database leeg gehaald.

Ik ben echt radeloos.

-Bengt

Habbof

New member
Bengt (link):
Spinix.nl is vandaag vlink onder vuur gebracht door een stel hackers, ze hebben mijn hele database leeg gehaald.

Ik ben echt radeloos.

-Bengt

Ik denk dat dit het probleem dus was.. Tenminste, als Spinix dus een hosting bedrijf is wat ik niet weet.

Maar draaien alle Servers van One2xs op Spinix?

Luukvdo

New member
Eerder het tegenovergestelde:

Quote:
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_a8a28bbeb5ee646ba32f5d19ccbdce54, O_RDWR) failed: Read-only file system (30) in /home/luuk/domains/[KNIP]/public_html/includes/config.inc.php on line 5

Ook is er nu een pass zichtbaar maar ik kan er momenteel niet voor zorgen dat die verborgen wordt omdat ik niks kan uploaden. Hij geeft namelijk Read-only file system aan

Volgens Liteserver is de server er mee gestopt en is ie een backup aan het terugzetten op een andere server zodat het zo snel mogelijk weer online is

Bovenaan