Wat is de oorzaak hiervan? Kiekeboe
Maartenl New member 4 jun 2012 #3 Luukvdo (link): Robbert (link): Gynos (link): wanneer komt IPv6 er al of wanneer kwam dat? Zoek op Google ofzo? Webserver 2 down (en 3 overigens ook) Lijkt er op dat de machine waar die als VPS opstaan down is Je hebt je antwoord
Luukvdo (link): Robbert (link): Gynos (link): wanneer komt IPv6 er al of wanneer kwam dat? Zoek op Google ofzo? Webserver 2 down (en 3 overigens ook) Lijkt er op dat de machine waar die als VPS opstaan down is Je hebt je antwoord
L Lennard Active member 4 jun 2012 #5 Netwerkinterface op de hoofdserver was kapoet, hij reboot nu en dan moet het weer werken. toevoeging op 4 juni 2012, 21:14:06: Hoofdmachine draait weer, server 2 en 3 starten nu dus die moeten het ook weer zo doen.
Netwerkinterface op de hoofdserver was kapoet, hij reboot nu en dan moet het weer werken. toevoeging op 4 juni 2012, 21:14:06: Hoofdmachine draait weer, server 2 en 3 starten nu dus die moeten het ook weer zo doen.
L Lennard Active member 4 jun 2012 #7 En weer offline.... toevoeging op 4 juni 2012, 21:40:49: Oh, alleen traag. toevoeging op 4 juni 2012, 21:44:42: En nu dus wel echt down.
En weer offline.... toevoeging op 4 juni 2012, 21:40:49: Oh, alleen traag. toevoeging op 4 juni 2012, 21:44:42: En nu dus wel echt down.
V Verwijderd lid 11930 Guest 4 jun 2012 #9 Luukvdo (link): Iets te vroeg gejuicht helaas. Alle servers op de vpsnode zijn down Hoelang denk je?
Luukvdo New member 4 jun 2012 #10 Daar durf ik echt niks van te zeggen. De enige die dat kan is de hoster
V Verwijderd lid 11930 Guest 4 jun 2012 #11 Luukvdo (link): Daar durf ik echt niks van te zeggen. De enige die dat kan is de hoster Reageert die snel? ((goede ervaringen?))
Luukvdo (link): Daar durf ik echt niks van te zeggen. De enige die dat kan is de hoster Reageert die snel? ((goede ervaringen?))
W Wasps Member 4 jun 2012 #12 alle 2 down... mijn site is trouwens wel vaak down. en er komen gemiddeld maar 5 bezoekers op waarvan 2 van me zelf. ik wou net op me forum gaam maar zie ineens dat server waar ik zit down is. one2xs succes met repair
alle 2 down... mijn site is trouwens wel vaak down. en er komen gemiddeld maar 5 bezoekers op waarvan 2 van me zelf. ik wou net op me forum gaam maar zie ineens dat server waar ik zit down is. one2xs succes met repair
L Lennard Active member 4 jun 2012 #13 Zo vaak is hij ook weer niet down hoor... de laatste keer is alweer een tijdje terug.
V Verwijderd lid 11930 Guest 4 jun 2012 #14 Lennard (link): Zo vaak is hij ook weer niet down hoor... de laatste keer is alweer een tijdje terug. Maar zijn bezoekers aantal heeft daar niks mee te maken Dat ligt eraan hoe gaat zijn site loopt
Lennard (link): Zo vaak is hij ook weer niet down hoor... de laatste keer is alweer een tijdje terug. Maar zijn bezoekers aantal heeft daar niks mee te maken Dat ligt eraan hoe gaat zijn site loopt
W Wasps Member 4 jun 2012 #15 maar mijn site geeft op best vaak een bug.. teminste dat vind ik. zat op me werk unabele to copy van ftp die het gewoon doet. maarja dan nog hoelang gaat het duren. tot ie weer up and running is. ik hoop snel al heb ik er nu niet veel aan ga binnen nu en 3 minuten ofline en slapen. morgen een nice configuratie aan me forum toevoegen
maar mijn site geeft op best vaak een bug.. teminste dat vind ik. zat op me werk unabele to copy van ftp die het gewoon doet. maarja dan nog hoelang gaat het duren. tot ie weer up and running is. ik hoop snel al heb ik er nu niet veel aan ga binnen nu en 3 minuten ofline en slapen. morgen een nice configuratie aan me forum toevoegen
L Lennard Active member 4 jun 2012 #16 Maak dan even een ticket met die bug, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Hoe lang het nog gaat duren weet ik niet, ik probeer hem zsm weer online te hebben in ieder geval.
Maak dan even een ticket met die bug, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Hoe lang het nog gaat duren weet ik niet, ik probeer hem zsm weer online te hebben in ieder geval.
Nielsjojo New member 4 jun 2012 #17 Hoop dat ze snel online zijn, was van plan een host te bestellen maar daar wacht ik nu maar eventjes mee (tot ze weer goed online zijn ) toevoeging op 4 juni 2012, 22:04:31: Zag dat server 3 weer online is, nu server 2 nog
Hoop dat ze snel online zijn, was van plan een host te bestellen maar daar wacht ik nu maar eventjes mee (tot ze weer goed online zijn ) toevoeging op 4 juni 2012, 22:04:31: Zag dat server 3 weer online is, nu server 2 nog
W Wasps Member 4 jun 2012 #18 idd goed plan. en lennard je bent top 3 is al online nu mijne nog 2 dus Succes met 2
Alemaalte New member 4 jun 2012 #19 Dacht ik vandaag even door te werken aan men game, hebben zowel one2xs als dotcloud problemen
L Lennard Active member 4 jun 2012 #20 S2 doet het ook weer over een paar minuten in ieder geval. Ik hoop dat ie dan langer online blijft. :/ toevoeging op 4 juni 2012, 22:16:14: En draait weer.
S2 doet het ook weer over een paar minuten in ieder geval. Ik hoop dat ie dan langer online blijft. :/ toevoeging op 4 juni 2012, 22:16:14: En draait weer.