Server 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freestyle

New member
Lennard (link):

Freestyle (link):
Waarom geven jullie potentiëlen "gevaarlijke" websites een ipv6 address?

Dan zie je gelijk of het wel of niet van hun komt.

Dus je geeft relisten een eigen ipv6 adres (die is volgens mij hier gehost). Want dat is een grote websites
Als hun een ddos krijgen dan zien jullie gelijk tot dat vanaf hun komt.
Relisten was zeker niet het probleem hoor.
smile.gif
Maar lang niet iedereen (lees: vrijwel niemand) ondersteunt ipv6 adressen. Als we sites dus enkel een ipv6 adres geven, dan zijn ze vrijwel alle bezoekers kwijt omdat die geen ipv6 ondersteunen.

In de toekomst gaat dat zeker gebeuren, en dat is ook de reden dat op server 2 en 3 vrijwel iedereen al een eigen ipv6 adres heeft.

Je kan de domeinnaam een ipv6 address geven. Als er dan via die site word geddost dan zie je gelijk waar van. Nu kan je volgens mij niet zien vanaf welke website de Ddos komt.

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):
Je kan de domeinnaam een ipv6 address geven. Als er dan via die site word geddost dan zie je gelijk waar van. Nu kan je volgens mij niet zien vanaf welke website de Ddos komt.
Dat weet hij, maar de ISPs gebruiken niet allemaal ipv6. Ik heb ziggo, en kan daarmee bijvoorbeeld niet met ipv6 adressen verbinden..

Jordy

New member
Luukvdo (link):
We weten niet precies waardoor het komt maar we vermoeden dat het inderdaad gaat om Zillax gaat. We zijn er in ieder geval mee bezig

De eigenaar is er ook druk mee bezig...

Luukvdo

New member
Zillax is suspended en we kijken nu in de logs. Voorlopig gaat dit topic even dicht, een nieuw topic is niet nodig

Jordy

New member
Pcforum (link):
@Lennard Was zeker een populaire website?
yummie.gif

Hoezo kon dat gebeuren dan: er zit toch een dataverkeerbeperking op de hosting pakketten?

Ik weet toevallig ook welke website
yummie.gif

Jordy

New member
Luukvdo (link):

Pcforum (link):
yummie.gif

Hoezo kon dat gebeuren dan: er zit toch een dataverkeerbeperking op de hosting pakketten?

Ja, die zit er op. Maar als iemand een groot pakket heeft (dus een hoog datalimiet) of zijn site zit niet geweldig in elkaar kun je alsnog een hoge load veroorzaken zonder dat je over je datalimiet heen gaat. Dat kan overigens ook als een site wel gewoon goed in elkaar zit

Ja, heb je gelijk in..

Braam

New member
Zillaxnl (link):

Pcforum (link):
yummie.gif

Ik weet toevallig ook welke website
yummie.gif

Ik ook, toevallig de jouwe

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Maartenl (link):

Fanhabbo (link):
Wat is er met de server 3?

Hij valt weg door de load van zillax
sadley.gif

GRR ;(