Server 3

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum

Ewan

New member
Hij is zo sloom als...
emo.gif

Sanderc

New member
Hij was er uit, nu is het server 1
aah.gif
Ik denk dat ik eens overstap naar 2, ie ligt er bijna nooit uit

Lennard

Active member
Sandcool (link):
aah.gif
S1 ook niet?

DDoS was het deze keer..

Maar gelukkig is het snel weer opgelost.

Ben

New member
Lennard (link):

Sandcool (link):
aah.gif
S1 ook niet?

DDoS was het deze keer..

Maar gelukkig is het snel weer opgelost.

S1 wel? Kreeg mijn paginas niet geladen
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
S1 is algemeen het stabielste omdat dat gewoon echt een fysieke server is?

Lennard

Active member
s1 is het stabielste omdat daar de minste one2xs-leden op staan
emo.gif

oh dat is niet waar, op s2 staan de minste one2xs-leden, die is ook wel aardig stabiel, alleen op 4 februari heeft hij er lang uitgelegen

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
emo.gif

oh dat is niet waar, op s2 staan de minste one2xs-leden, die is ook wel aardig stabiel, alleen op 4 februari heeft hij er lang uitgelegen

Waarom, wat was er toen?

En waarom zetten jullie vanaf nu iedereen op webserver 3, wordt daardoor steeds slomer. Tijd om nummer 4 aan te schaffen? Of vanaf nu even op server 1 of 2 te plaatsen de nieuwe aanmeldingen!

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Fanhabbo (link):

Lennard (link):
emo.gif

Waarom, wat was er toen?

En waarom zetten jullie vanaf nu iedereen op webserver 3, wordt daardoor steeds slomer. Tijd om nummer 4 aan te schaffen? Of vanaf nu even op server 1 of 2 te plaatsen de nieuwe aanmeldingen!

Er staat momenteel hardcoded in welke server nieuwe leden moeten komen. Heb al met lennard besproken of er een soort user-balancer kan komen. En dat staat (wederom) op de todo-lijst.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Rik (link):

Fanhabbo (link):

Lennard (link):
emo.gif

Waarom, wat was er toen?

Er staat momenteel hardcoded in welke server nieuwe leden moeten komen. Heb al met lennard besproken of er een soort user-balancer kan komen. En dat staat (wederom) op de todo-lijst.

Kan ik die todo list eens zien?

Lennard

Active member
Fanhabbo (link):
Ik heb het pas veranderd naar server 2, daar komen nu de nieuwe leden op.
De servers zijn nog lang niet vol hoor, dus een server 4 komt er voorlopig nog niet.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):

Fanhabbo (link):
Ik heb het pas veranderd naar server 2, daar komen nu de nieuwe leden op.
De servers zijn nog lang niet vol hoor, dus een server 4 komt er voorlopig nog niet.

Hoeveel leden kunnen er nog op?

Lennard

Active member
Dat kun je niet zo makkelijk zeggen, dat hangt er vanaf wat die leden doen en hoe vol en druk hun site is.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Dat kun je niet zo makkelijk zeggen, dat hangt er vanaf wat die leden doen en hoe vol en druk hun site is.

Het gemiddelde?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Server 3 is echt heel erg traag.

--
Dit is een dubbelpost na 24 uur dus het mag!

Bovenaan